Ahşap Boyamalarım 10 - "Poşetlik"

in #tr5 years ago

_20190410_085844.JPG

Önce herkese günaydın ☀️ Her ne kadar güneş henüz uyanmasa da (:
Bu yüzdendir ki ben şu postu attıktan sonra muhtemel ihtimalle tekrar uyuyacağım 🙈
Zira alınmamış uyku migrenimin işbirlikcisi...

_20190410_085920.JPG

Gece son dokunuşlarını yaparak bitirdiğim, sipariş ürünümü paylaşmak istiyorum.

Eskilerde -yani yeni eskierde- içine poşet konulan mutfak aksesuarı, şimdilerde sadece mutfak aksesuarı olarak kullanılıyor((: zira poşetlerin ücretli olması bu durumun baş etkeni.

Neyseki benim elimde 1 yıl yetecek kadar poşetim var da strese girmiyorum.

Bu arada poşet bizim için önemli, biz poşetin kullanım amacını çöp taşımak için değiştirdiğimiz zamandan beri 🙈

Ki ben eşimi evde hiç poşetim kalmadı diye alışverişe götüren insanım 🙈 😎

_20190410_085936.JPG

Çok takıldığımız poşetten sıyrılarak yazıya devam edersem daha sağlıklı olacak galiba.

Bu arada poşet yerine temizlik bezi de iyi oluyor içine 😅

_20190410_090007.JPG

Detaylardan bahsetmek gerekirse ön yüzündeki aşçı adam dekopaj fakat karnından bir kısmı kesilmek zorunda olduğu için boyama ile tamamladım o elindeki tepsimiz yoktu, tepsi çizerek içine hamurdan makarnalar yaparak tamamladım. Ki makarna da ketçap, nane, pulbiber bile var. 😂

_20190410_090041.JPG

Yine yukardaki kitchen yazan tabela hamur kabartma ile yapıldı, dama deseni ve çimler yine konsepte uysun diye uyduruldu ve çizildi (: diğer resimler stencil uygulaması ile yapıldı ve bana göre ya da ben yaptım diye ortaya şirin bir ürün çıktı 😊

Yapım aşamasındaki anlatım hızım sırf sizi sıkmayayım diye. 😎

_20190410_090055.JPG

Herşey gönlünüzce ...

Bu arada hafta içinin ortası çarşamba olabilir ama haftanın ortası perşembedir. 🙈😅

Sort:  

Senin elinden çok şirin ürünler çıkıyor. Bu da harika bayıldım. Değerli poşetleri koymak için süper olmuş ellerine sağlık canım 🥰

Çok teşekkür ederim. Bilmem hatırlarmısın. @baycan, Poşet diyince aklıma gelen tek şey Konya daki poşetçi amcaydı. Poşet toplayıp gezerdi, poşetti kıyafeti falan . Sonra otogarda vefat etti de bankada trilyonları çıkmıştı (: odtü de okurken delirmiş diyorlardı. Niye anlatıyorsam, üzülürüm hep ondan ötürü galiba. Aklıma gelişini engelleyemiyorum 🙈😐


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94