Çok Su Verince Nasıl Ölürse Kaktüs, Öyle !

in #tr6 years ago

IMG_20180918_111747_698.jpg

Öncelikle iki haftalık bir aradan sonra yeniden merhaba. (: iyisiniz güzelsiniz inşallah.

Okulların açılmasıyla evde kendimi tam tek hissedecekken diğer ev arkadaşlarımın olduğunu anımsıyorum.

IMG_20180918_111424_102.jpg

Bu arkadaşlar bir kedi ve çiçeklerim. İnsan dönem dönem farklı şeylere merak sarıyor ben bu ara Kaktüslere taktım kafayı. Nasıl sabırla bekliyorum az bi boy atmalarını.

İşte bunlar da galiba hayatı geçirirken kullandığımız yaşama heveslerimiz.

IMG_20180918_111649_760.jpg

Birde işin içinde emek özveri varsa ayrı bir sevgi oluyor o saksılara bakarken onları sularken.
Tabi kaktüs biraz burnu havalı bir bitki, suyu sevmiyor.

Su sevilmez mi diye dayanamayıp veriyorum sonra hayata küsüveriyor.

IMG_20180918_110904_968.jpg

İşte bazı şeylerde böyle ....
Nasıl çürürse kaktüs bol su verince, bazı insanlara da fazla değer verince olmuyor ...

Oysa fazla sevgiden ölünmez gibi geliyor bana ama yine de siz bilirsiniz ((:

IMG_20180918_104828_465.jpg

Herşey gönlünüzce olsun .
Elbette kaktüs güzellemesine devam edeceğim 🙃🤗

Sort:  

güzel bir yazı olmuş, devamını merakla bekliyoruz :)

Teşekkür ederim. 🤗

Sorry English isn't my first language but I see you put a lot of effort into this.

Wow nice collocation of Cactus and nice photography...!

Thanks . I love taking photos (:

şu cam fanus içinde binbir türlü kaktüs koyuyorlar yaa.. ondan alacam çok hoşuma gidiyor.. ama bitkileri bir fanusa sıkıştırmakta çok acımasızca geliyor :( nerden hava alacak.. dibinde azıcık toprak

Yaaa evet onun bide adı var da şimdi gelmedi aklıma, zaten lazım olduğunda hiç gelmezler((:
Aslında benim de amacım oydu fakat kaktüsüm az geldi. Çok ama çok güzel oluyorlar. Kaktüsler dayanıklı canlılar. Bişey olmaz bence .


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79