We Must Support "SteemPress"

in #tr5 years ago

Herkese Merhaba,

Uzun zamandır SteemPress üzerinden bir post paylaşmıyordum. Bugün bir fırsat yakaladım ve bir şeyler yazmak istedim. Klasik Araba Serisine bir süredir ara vermiştim zaten. Konu ne olabilir diye düşünürken aklıma SteemPress'i desteklemek temalı bir blog yazabilirim diye düşündüm.


Birçok kişi Steemit'i blog yazarak gelir kazanabilecekleri bir blockchain sitesi olarak düşünsede bu pek öyle değil. Steemit'e bağlı birçok alt platformlar bulunuyor.( Dtube, Dsoun, VimmTV). SteemPress neden bunların arasında yok diye sorarsanız. SteemPress az önce bahsettiğim blog yazarak gelir elde etmeyi hedefleyen ancak bunu bir WordPress sitesi sahibi iseniz yapabileceğiniz aracı bir platformdur.

Birçok WordPress yazarı hem kendi sitelerinden bloglarını paylaşırken aynı zamanda Steemit üzerinden bir hesap açarak ve SteemPress'i kullanarak aynı anda iki yerden gelir kazanma gibi bir imkan sunuyor. Bu sebepten dolayı hem birçok WordPress kullanıcısını Steemit ile tanıştırma açısından hemde blog yazarak gelir elde etme açısından SteemPress önemli bir platformdur.

Eğer düzenli şekilde ve insanların ilgisini çekebilen yazılar yazmayı başarabiliyorsanız. Bu SteemPress tarafından yüksek oranda desteklenebiliyor. Bu durumda tamamen yine size bağlı. Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir başka blog yazısında görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hoşçakalın!

 


Posted from my blog with SteemPress : http://cfallenblog.com/we-must-support-steempress/

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04