Atina gezisi ve deneyimlerim

in #tr6 years ago

1 ay oldu ben daha yeni video çekebiliyorum. Yoğunluk iş vs. derken anca zaman buldum. :)

Sort:  

helal olsun valla, kalkmışsın 2 gün de olsa gezmişsin oraları.

ben keyifle izledim açıkçası, ileride daha fazla ülkeyi de görme şansın olur umarım :)

Videonun en önemli sebebide bu zaten. Kendimi gazlamak ve seri gibi devam ettirmek. Dolar kuru sağolsun avrupa ülkelerine degil; asya ülkelerini tercih ederim artık. :) Teşekkür ederim.

Fotoğraflar çok güzel olmuş :) Ben Atina'dan çok Yunan Adaları'nın hastasıyım asıl, umarım yolunuz düşer.

Çok güzel bir video olmuş eline sağlık dostum, iyi gezmeler. Devamı gelir umarım.

Teşekkür ederim. :) Umarım bencede devamı gelir. Bu dolar kuru ile zor gibi duruyor ama neyse :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07