Bilgisayar taşımak ne güzel bir şeymiş | Mac to Mac

in #tr5 years ago

Ben senelerdir macbook air 13 inç kullaniyorum. Bilgisayarın ömrü bitmek üzere ve pili dayanmıyor. Çalıştığım yerden de pc almamıştım. Son zamanlarda kendi pc'min durumunu göze alınca bir cihaz talebinde bulundum. Dün macbook pro 13inç geldi ve bu bilgisayar geçmeye yeltendim.

IMG_20181102_184653.jpg

Macos işletim sistemi arasında verilerin taşınması oldukça kolay olduğunu duyuyordum. Ama deneyimlememiştim. Bilgisayarları şarja takıp minik bir araştırmaya başladım. Girdiğim ilk kaynakta aradığım şeyi buldum. Aktarımı başladım ve yemek hazırlamaya gittim. Yemek hazırlamaktı, yemekti, temizlemekti derken geldiğimde aktarım bitmişti. Birkaç minik setlemeler ve düzeltmeler ile tüm çalışma ortamım sağlam bir şekilde taşınmış oldu. Bu işler bu kadar kolay mıydı ya ?

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73