Galiba yaşlanıyorum

in #tr6 years ago

Evden çıkıp iş yerine gitmem yaklaşık 40 dk sürüyor. Bu süre zarfında beni en çok yoran Tramvay ve insanlar oluyor. Istanbul çok kalabalık bir şehir. Insan olarak değil, yolları işgal eden cisimler olarakta çok kalabalık... Ama daha az yoğun ve normal düzeyde sakin bir şehirde olsam kesin bir araç sahibi olurdum galiba.

IMG_20180505_130214.jpg

Bu teyzemin oturduğu bir site. Büyük ve oldukça temiz bir yer. Bugün gelirken düşündümde araç mı alsam acaba? Araç alsam nasıl gidip gelecem? Çünkü kullandığım güzergah istanbulun en yoğun bölgeleri. Bunun için farklı bir yerden mi gitmem lazım ? Vs. vs. vs.

IMG_20180505_122012.jpg

Şimdi bunları gördükçe bu düşünceler ağır basıyor bende. Ama yaşadığım şehri hayal ediyorum. Iç sesim; Otur oturduğun yerde diyerek sesleniyor. :) Velhasıl kelam; biraz yaşlanıyorum galiba. Böyle rahatlıkları düşünmeye biraz erkenden başladım gibi. Oysa gezmek dolaşmak isteyen birisiydim ben.

Sort:  

Pozitif olmak iyidir fakat farkında olmak bir şeylerin daha iyidir ...
En azından farkındasınız👍

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70625.87
ETH 3563.07
USDT 1.00
SBD 4.71