Pazar Kahvaltısı

in #tr5 years ago

Pazarı felan bırakın adam akıllı bir kahvaltı yapmadım uzun zamandır. En müsait gün pazar günü diye ismi pazar kahvaltısı oldu. Öyle süslü sofralar cümleler yok. :)

IMG_20181104_113856.jpg

Genelde pratik şeyler yapıp kahvaltıyı aradan çıkartırım. Ama bugün birşeyler yapmak istedim. Sağlıklı düzgün şeyler yemek. Hayır yemek yapmak çok keyifli bir aktivite benim için. Ama 30 dk uğraştığım yemeği 10 dk'da yiyince bir burukluk oluyor bende. :D Bunun içinmiydi bu uğraş diye...

Üniversite 1'de iken çok fazla yemek yapardım, şimdi ise hep pratik ve dışarıdan yiyecekler alıyorum. Kolaya kaçmamak lazım bazen, düzgün yemekler lazım. (Bu yazının akşamında kesin yemeksepetinden ber şeyler söylerim ve dediğim onca şey boşa gider :D )

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75