Sil sil sil

in #tr5 years ago

Geçenlerde ilk başta mantıklı gelen bir projeye başlamıştım. Iskeletini felan oluşturdum, planlar kurdum. Çok güzel. Sonra başka planlar felan derken dün arkadaşlarla bir nargile muhabbet yaptık. Orada bu fikrimden bahsettiğimde geri dönüş olarak tek bir cümle geldi. unix file komutu. WTF! Gerçekten mükemmel. Gerçekten gerekli. Gerçekten böyle olması gerekiyor.

Screen Shot 2018-11-02 at 13.48.24.png

  • Silinecek olan .py projem.

Bu hem beni üzdü hem de mutlu etti. Bu bilgi mutlu ederken diğer durum ise bu reponun mantıksız olarak inşa edilmesi ve bunun silmem gerektiği fikri beni üzdü. Daha farklı ve ilginç projeler bulmam gerek. :/

Sort:  

aklımda bir google eklentisi var. okuduğun yazıdan seçtiğin bir bölümü, site bilgilerini alarak depolamaya yardımcı olacak bir eklenti. akademik çalışmalar için makale alıntıları yapan akademisyenlere epey yardımcı olur diye düşünüyorum. ya da bir konu hakkında ön çalışma yapanlara. aklına yatarsa üstüne konuşmak istersen discorddan bana yazarsın.

Evernote bu işi yapmıyor mu hocam?

bilmiyorum ki. evernote bana hep karmaşık geldi telefonda kullanırken, o yüzden. onda varsa bu projeyi de sil üstat. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17