Yunanistan planı geri döndü

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaş iyice oyuncağa döndü bu olayda. :) Bugün pasaport çıkartmaya gittim. Görevli yeşil pasaportumun geçerli olduğunu çıkartmamamı söyledi. Bende bir hayli mutlu oldum tabi. :)

IMG_20180703_123824.jpg

Comeback yunanistan

Hemen yunanistan planıma geri döndüm. Fiyat araştırmaları vs. şu an tamam. Hatta booking üzerinden alacağım odayı bile buldum. Referans linkini varsa eğer gönderirseniz size de bir yararım dokunmuş olur. :)

Yunanistana gelen var mı?

25-27 Ağustos arasında arasında yunanistanda olan varsa görüşebiliriz. Olur mu olur? :)

Bu arada steem düşük olduğu için bozdurma işlemini yapamıyorum. Kıyamıyorum. Ama eğer beni desteklemek isterseniz hayır da demem doğrusu. :) Bir miktar steem bozdurma planım var. 2 gece 3 günlük planıma minik sponsorluklar kabul ederim. :)

Bu kısa yazıyı sadece pasaportumun geçerli oluşunu kutlamak amacıyla yazdım. Çünkü yunanistan benim için ilk tercihti ve planımın bozulmasına gerçekten üzülmüştüm. Yakında detaylı bir yazı gelecek. :) See you..

Sort:  

Şimdiden iyi yolculuklar. Kabak kızartma ne ya dandiktir diyip yememezlik etme :)

Booking referans linki : https://www.booking.com/s/35_6/aydan457

£ 19,55 bir rezervasyon yaptım. Umarım minikte olsa gezilerinize destek olur. :)

Süper :)

İşlerim olmasa gelirdim valla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71