Tryardım Desteklenen İçerikler 6 Haziran 2018

in #tr6 years ago (edited)

post_main_pic.jpg

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim-upvote kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

#Yazarİçerik
1.@feryuseMİTOLOJİ DİZİSİ 7 - Sanat Tanrıçaları: İlham Perileri / Goddesses of Art: Muses
2.@tahirozgenDedim... Dedi...
3.@steemegeKişisel SWOT Analizi
4.@bymSteemit İnsana Neler Neler Öğretiyor!
5.@asenakorkutÜç Tarz-ı Siyâset
6.@cyberyunuse-YDS Nedir, Farkları ve Nasıl Başarılı Olunur?
7.@mucar38Bir kahve, Bir Ömür
8.@wagner32MAYA Bölüm/Episode 4
9.@oguzcanFord Mustang Tarihi
10.@batuhocaBir Kare Bir Şiir #6 [Gideros-Orhan Veli]
11.@videoaddictionNSFW (Not Safe For Work) Nedir?
12.@doctorbishopÇok soru var
13.@thegossipSokaktaki Androidler

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

#Yazarİçerik
1.@tahirozgenDedim... Dedi...
2.@thegossipSokaktaki Androidler

versuch_-_banner_-_tryadim.png


TrYardım Projesini Desteklemek İçin


Supporters - Destekleyenler


@timcliff - Vote Witness

@emrebeyler - Vote Witness

@oendertuerk

@pharesim - Vote Witness

@lukestokes.mhth - Vote Witness

@anadolu

@fetch

@arafs

@omersurer

@trdaily

Moderatörler


@damla

@rdvn

& MOTIVE EKİBİ üyeleri


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Logo & Banner via: @oendertuerk

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76