Ben geliyorum Istanbul...🙆‍♀️

in #tr6 years ago


Geçen hafta içerisinde Istanbul'a gelmiş ama bazı durumlardan dolayı @miniklady ile görüşememiştik. Şimdi tekrar yola çıkıyorum. Hem arkadaşlarımı görme mutluluğu içerisindeyim hem de yolculuk yapmamın... Fazla uzun yol sevmesem de, 2-3 saatlik yolculuklar çok hoşuma gidiyor. Ozellikle sonbahar ve kış aylarında. Havaların vermiş olduğu dram ile müzik dinlemek ve etrafı seyretmek bir başka güzel oluyor.

 

Bu arada, ne zaman yolculuk yapsam, aklıma hep Attila İlhan gelir. Sizler ile paylaşmadan duramayacağım!


Source

ikimiz otobüsle uzak bir şehre gidiyormuşuz kars’a mı desek ardahan’a mı desek yollarda kar bulut mavisi/dağlar duman derin bir uykusuzluğa sarkmış uykusuzluğa sarkmış yolcular bir uçuruma sarkar gibi tedirgin ürkek gizli böcek çıtırtıları şoförün radyosundan camlar buğulandı sabah oluyor omuzumda uyuyorsunuz
 
erzincan’a mı desek artvin’e mi desek
 

 

ikimiz otobüsle uzak bir şehre gidiyormuşuz buzdan birer kılıç kavaklar yola çakılmış kargalar patırtı kıyamet ansızın fırladılar besbelli birazdan “çay molası” verilecek camlar buğulandı sabah oluyor omuzumda uyuyorsunuz
 

 

size bu akşamı hazırladım ayıp mı oldu dersiniz şu küçük yağmuru kirpiklerinizde parlayan iki üç ağaç buldum getirdim / ıhlamur ağaçları komşulardan öğrendim bunları severmişsiniz size bu akşamı hazırladım ayıp mı oldu dersinizbir avuç ışık serpeceğim şöyle ankara uzaktan şunlar gece reklamları toz yeşili canavar sarı belki yok balkonlarda hanımeli istersiniz cankurtaran sirenleri karanlık sokaklardan bilmem bulabilir miyim / gücüm bu aşağı yukarı size bu akşamı hazırladım ayıp mı oldu dersiniz biraz bulut saklamıştım geçen sonbahardan mehtabın yaldızladığı bir deniz kenarı koyduğum yeri unutmuşum fakat görebilseydiniz n’olur çabuk gelin manzara dağılmadan fazla uzun sürmez hayallerimin ayarı size bu akşamı hazırladım ayıp mı oldu dersiniz
 

Rüya bu ya - Attila İlhan

 

Heeh! Bir de unutmadan başka güzel bir haberim daha var. Sizlere bu ayın okuyacağım kitaplarını seçip paylaşmıştım . Seçtiklerimin arasında, favorilerimin arasına girebilecek, bir kitap daha bulmuş olabilirim. Tamamen bitirip emin olduktan sonra sizlerle burada paylaşacağım

 

Not; Siz bunu okuduğunuzda ben çoktan gideceğim yere varmış olacağım.

SEVGILER,


 

 

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/10/13/ben-geliyorum-istanbul-%f0%9f%99%86%e2%80%8d%e2%99%80%ef%b8%8f/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

STOP! Freeze Frame!

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63134.74
ETH 3052.94
USDT 1.00
SBD 3.81