Ekim Ayında Okunacaklar

in #tr6 years ago

Eylül ayını verimli geçirdikten sonra, aynı hızla Ekim ayına yöneldim. Mümkün olduğunca gözümü korkutan kitapları seçmeye çalıştım. Gözümü korkutan derken kalın olup bir türlü okumaya cesaret edemediğim kitaplardan bahsediyorum. Yavaş yavaş senelik 65 adet kitap okuma hedefime yaklaşıyorum. Şuan 52.ci kitabı okumaktayım. Bu ay okumak için seçtiklerime geçmek istiyorum.


1- Game Of Thrones 1Cilt (Çizgi Roman) - George R.R Martin
2- Rüzgarın Adı (Kral Katili Güncesi 1.Gün) - Patrick Rothfuss
3- Bilge Adamın Korkusu (Kral Katili Güncesi 2.Gün) Patrick Rothfuss
3- Çavdar Tarlasında Çocuklar - J.D Salinger
4- Karamazov Kardeşler - Dostoyevski
5- Gurur ve Önyargı - Jane Austen
6- Bir Çöküşün Öyküsü - Stefan Zweig

Game Of Thrones 1Cilt (Çizgi Roman) - George R.R Martin


Taht Oyunlarını ne kadar çok sevdiğimi herkes bilir. Dizisi ve kitapları benim için ayrı bir öneme sahiptir. Bir de buna ek olarak, çizgi romanlarını almaya başladım. Şuan elimde 3 adet çizgi roma bulunuyor. Bunu aslında dizi arasında özlem gidermek için bekletiyordum ama daha fazla dayanamayıp, birinci cildini okuma listeme ekledim.


Az önce özümü korkutan kitaplardan bahsetmiştim. İşte, Kral Katili Güncesi serisi bunların içerisinde yer alıyor. Roman sevdiğim türde(bilim-kurgu) olmasına rağmen kalınlıkları gözümü korkutuyordu. Bu yüzden okumayı hep ertelemiştim. Ertelememe sebep olan bir diğer etken ise, yazarın üçüncü kitabını çıkartmasının üzerinden yıllar geçmesi. Bu sene çıkacağını duyar duymaz artık bekletmeme gerek kalmadığını düşündüm. Seri okurken hepsi elimde olmazsa tedirgin okuyorum. Ya yazar çok uzun süre ara verirse, konudan koparsam diye hep korku yaşıyorum. Bu kitapta ve taht oyunlarında olduğu gibi yazar bir türlü yeni kitap yazıp, piyasaya çıkartmıyor. Sebebini bilmiyorum, belki kitap yazmak hele ki böyle derinlemesine bilim kurgu yazmak zor olsa gerek. Başka bir sebep bulamıyorum ama artık ne olur seriler arasında yıllar olmasın! Özellikle George R.R Martin beyefendi size sesleniyorum! Lütfen serinin geri kalanını yazın artık! (Şimdi seslendim ya, hemen yazacak biliyorum :) )

 


Her ay okuma listeme klasikler eklemeyi seviyorum. Modern klasikler arasında özellikle Stefan Zweig olmazsa olmazım oldu.


Gözümü korkutan diğer devasa kitap; Karamazov kardeşler de nihayet okuma listeme girdi.

Bu aralar alışveriş yapmayı kestim. Malum kitaplara çok fazla zam geldi.(sanki daha önce de ucuzlarmış gibi) Kitap dediğin uygun fiyata satılmalı ki, herkes yararlanabilsin. Tamam yazarlara da hak veriyorum ama bazı kitaplar öyle böyle pahalı değil. Taht oyunlarının Buz ve Ateşin Dünyası'nı çok almak istiyorum ama 60 Lira olmuş. Hadi bu neyse de, ya 15 kitaplık Zaman Çarkı serisine ne demeli. Seriyi tamamlamak ve okumayı öyle çok istiyorum ki, sanırım bir süre daha ertelemem gerekecek. Sanırım toplam seri 500 600 gibi bir fiyata tamamlanıyor. İnsaf yahu!

Neyse, bu ay okumak için seçtiğim kitaplar yukarıda gördükleriniz. Şu an bunu yazana kadar 9 gün geçti ama bu 9 gün içerisin de üç tanesini hemen okudum bile. Bunların içinde gözümü korkutan kitaplarda var. Bu arada güya sadece girip resim atacak, altına da kitapların isimlerini yazıp çıkacaktım. Yine dayanamayıp yazdım. :)

Sevgiler,


 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/10/09/ekim-ayinda-okunacaklar/

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim 😘

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Tam bir kitap kurdusun hayranım sana 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61275.32
ETH 2983.86
USDT 1.00
SBD 3.76