Ekim Ayında Okunan Kitaplar

in #tr5 years ago

Merhabalar.
İnternet ile ilgili problemim devam ettiğinden, yazılarımı geç paylaşmak zorunda kalıyorum. Geçtiğimiz ay Ekim ayında okuyacaklarımın listesini paylaşmıştım. İnternetsiz oluşum ve buna ek olarak sevdiğim türleri seçtiğimden, bu ay paylaştığım listeme sadık kaldım. Hatta bir kitap fazla okudum. Kral Katili Güncesi serisini okuma listeme alırken ikilemde kalmış, kalınlığından dolayı gözü korkmuştu. Hiç korktuğum gibi olmadığını şurada ki yazımda bahsetmiştim. Kısacası, Ekim ayında toplam 8 kitap, 3912 sayfa okumuş oldum.

Ekim Ayında Okunan Kitaplar


1- Game Of Thrones(Çizgi Roman) - George R.R Martin
2- Rüzgarın Adı - Patrick Rothfuss
3- Bilge Adamın Korkusu - Patrick Rothfuss
4- Karamazov Kardeşler - Dostoyevski
5- Bir Çöküşün Öyküsü - Stefan Zweig
6- Çavdar Tarlasında Çocuklar - J.D. Salinger
7- Gurur ve Önyargı - Jane Austen
8- On Küçük Zenci - Agatha Christie

Her ay okuduklarımı bitirdikten sonra, tek bir yazıda derleyip sizlerle paylaşıyorum. Bu şekilde yaptığım zaman siz okuyacaklar için hayli uzun oluyor. Bundan sonra, kitaplar hakkında ki yorumlarımı tek tek yazmayı düşünüyorum. Böylece okurken hem sıkılmayacak, hem de tek bir kitaba odaklanmış olacaksınız. Hatta okuduktan hemen sonra paylaşayım diyorum. Kitabın o an bana hissettirdiği duyguları, burada hemen paylaşmak benim için de çok iyi olacak.

Sevgiler,




Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/11/02/ekim-ayinda-okunan-kitaplar/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17