Evler İçin Ufak Dokunuşlar

in #tr6 years ago

Evlerinde büyük değişim yapmaya cesaret edemeyenler ama ufak tefek değişiklikler olsun isteyenleriniz için yepyeni fikirlerle geldim. Evimizin monotonluğundan kurtulmak için büyük projeler yapmak zorunda değilsiniz. Ufak bir dokunuşla evinizin ortamını biraz da olsa hareketlendirebilirsiniz. Bunu yaparken öyle büyük bütçelere satılan dekorasyon ürünleri almanıza da gerek yok. Gerçekten nedenini anlamadığım bir şekilde, piyasa da dekor ürünleri inanılmaz derecede pahalı fiyatlara satılıyor. Belki bazılarının bütçesini sarmayacağı için satın alabilir ama ben sizlere daha uygun fiyatlara yapabileceğiniz fikirler paylaşacağım. Hem eviniz de kendi el emeğinizle yaptığınız bir şeyi sergilemekten daha gurur verici ne var ki.

 

MUMLUK



Source

Her adım başı bulabileceğiniz bu çalı çırpılar ile güzel bir mumluk yapmanız mümkün. Bardağın etrafına çalıları gelişi güzel sıralı şekilde yapıştırabilirsiniz. Ağaçtan olan her şey ortama gerçekten sıcak bir hava katıyor. Bu yüzden ahşap ürünlerle yapılmış tüm dekor fikirlerini çok seviyorum. Ayrıca malzemelere ulaşılması da çok kolay.

 

Rustik Orta Sehpa



Source

Pazar kasaları evler için çeşitli kullanım alanına sahip. Mesela ben geçen aylarda kasa ile ayak uzatma pufu yaptım. Diz üstü bilgisayar kullandığım için ayaklarımı uzatma ihtiyacı duyuyordum buna çözüm olarak kasadan puf yaptım. Uzun süredir kullanıyorum ve hiç bir problem yaşamadım. Şuan ayaklarım o pufun üzerinde.

Resim de gördüğünüz orta sehpayı da çok beğendim. Ben pufu yapmadan önce kasayı İkea'da buldum ama çok pahalı geldiği için almaktan vazgeçmiştim. Şansımı pazarda denemek istedim ve pazara gittim. Pazarcı bir abi annemle konuşmamı duyunca al kardeşim deyip vermişti. Baktım bunlar kasaları atıyor başka bir satıcıdan da istedim hemen verdiler. Yani aklınız da bulunsun pazarcı abiler bu kasaları çöpe atıyorlar. Gidip onlardan ücretsiz alabilirsiniz. Bazıları sebze ve meyve koydukları için yaş olabiliyor. Yaş olarak projeye başlamayın sakın. Onu bir kaç gün kendi haline kurumaya bırakın. Daha sonra resim de gördüğünüz gibi 4 tane alacağınız kasaları kuruduktan sonra zımparalayın. Dilerseniz doğal renginde vernikleyerek kullanın, dilerseniz de boyayın. Boyadıktan sonra da bir birlerine monte edin. Orta da açıklık kalacak, oraya o açıklığın boyu kadar saksı yerleştirin. Dilerseniz bacak kısmına tekerlek ekleyebilirsiniz. Son olarak yapan kişi üstüne cam kestirmiş ama cam eklemeden de kullanılabilir.

Duvar Kaplama



Source

Bu paylaşımlar arasında en sevdiğim bu oldu. Biliyorsunuz taş görünüm ve ahşap görünüm duvar kaplamaları çok moda. Bu kaplamaların çoğu duvar kağıtları ile yapılıyor. Duvar kağıtları bana çok yapay geldiği için sevmiyorum. Gerçek taş yaptırmak ya da kalın ahşap kaplamak gerçekten çok masraflı olabiliyor. Resim de ki kadın banyo için yapmış ama dilediğiniz bir duvarda bunu yapabilirsiniz. Mesela televizyon arkasında da muazzam duracaktır. Kullanılan malzeme ise laminent parke. Mantık olarak gerçekten çok başarılı buldum. Sadece yerleri döşemek için kullandığımız bu parke ile duvarlarda da kullanıp, ahşap ev görüntüsünü verebiliriz. Alan büyüdükçe fiyat tabi ki artacaktır ama görünüş olarak gerçekten yapmaya değer. Sanırım duvara soğuk silikon ile yapıştırılıyor. Biraz daha ayrıntılı bir şekilde araştırmam lazım çünkü bu fikri çok sevdim.

Kitaplık



Source

Kasaların çeşitli alanlarda değerlendirilebileceğini söylemiştim. Bu sefer kitaplık olarak karşımıza çıkıyor. Fiyat olarak yapılan en ucuz projeler her zaman kasalar ile yapılanlardır. Pazarcı abiler sayesinde ücretsiz ulaştığımız bu kasalar ile aklınıza gelebilecek her çeşit dekorasyonda kullanılabilir. Kitaplığı yapmak çok basit. Kasaları boyayıp, yan ve dik olarak monte ettikten sonra evinizin bir köşesine koyabilirsiniz. Kasaları başka ne gibi alanlarda değerlendirebileceğinizi aşağıda resimler ekleyerek göstereceğim.


Source


Source


Source


Source


Source


Source

 

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere.

Sevgiler,


 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/07/04/evler-icin-ufak-dokunuslar/

Sort:  

Başarılı ufak dokunuşlar olmuş.Tebrikler

yazmak ve tasarlamak konusunda üstüne yok :)

hola amiga, es ingreible ver todas las cosas maravillosas que contiene este post, te felicito, estoy aravillada, tanto que quiero ponerme acer todo eso. saludos desde Venezuela.

Ahşap duvar süslemesine bayıldım:)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Me encanta el trabajo que haces, le colocas tu toque personal a cada lugar de tu casa.
Felicidades!

Por tu contenido...
¡GRACIAS!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34