Game Of Thrones Final Sezonu Tarihi

in #tr5 years ago (edited)

Game Of Thrones, hayatım boyunca seveceğim diziler arasında olmuştur. Hiç bir diziye bu kadar çok bağlandığımı hatırlamıyorum. Bu sene sezon finali verecek olması beni ciddi anlamda üzüyor. Bizlere Nisan 2019'da daha önce film ve dizilerde görmediğimiz kadar büyük bir savaş sahnesi ile veda edecek. "Buna hazır mısın?" diyecek olursanız eğer, hem evet hem hayır olarak cevap verebilirim. Gelişmeleri merak ettiğim için bir an önce başlamasını istiyorum , sezon olduğunu bildiğim içinde o gün gelsin istemiyorum.


ForTheThrone!

Source

Final verdiği zaman, dizi dünyasında çok büyük bir boşluk oluşacağı kesin. Neyse ki ufak bir teselli olarak, farklı zamanda geçecek bir dizinin yapılacak olması. Umarım bu haberler tamamen doğrudur da bir nebzede olsa rahatlarım. Net öğrenirsem sizlere haber veririm. Eski sezon görüntüleri ile beraber yayımlanan fragmanı paylaşıyorum.

Şuan ben bu yazıyı hazırlarken yeni bir fragman yayınladılar. Heyecandan elim ayağıma dolandı. Çok güzel bir sezon bizi bekliyor. Sonunda Winter is here :)

George R.R. Martin altıncı kitabını yazmamak için bahaneler bulsa da kitaplarını da çok seviyorum. Buradan ona sesleniyorum!
Altı yıl oldu be! George Amca altı yıl. Öleceksin de kitaplar yarım kalacak diye aklım çıkıyor. Tamam böyle eser ortaya çıkartmak kolay iş değil. Karakterlerin çokluğu, müttefikler, aşklar, entrikalar... Hepsini bir araya getirmek çok zor. Üstelik yaşlısın ve bir yandan dizi ile ilgileniyorsun. Ama artık kitabı bitirsen de benim gibi bekleyen okurlarında derin bir nefes alsa. Turlara katılmayı bıraksan ve kendini sadece kitaba versen yeter. Başka birisinden kitap için bir dağ evine kapandığını duymuştum. Umarım doğrudur. Kendine çok iyi bak, seviliyorsun George Amca!

 

Sevgiler,

TUĞBA

 

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/12/07/game-of-thrones-final-sezonu-tarihi/

Sort:  

Unfortunelly I am not able to read your language but I was attracted by Game of Thrones a series that I love.
Thank you to @c-squared to resteem your post too.
Have a nice day and Steem on!!!

Posted using Partiko Android

Thank for the comment. I explained that Game of thrones is the best series of times. I wrote that I was upset about the season finale this year.

So, of course, I agree with you!
How I could not do it!
👍

Posted using Partiko Android

Got izledikten sonra yeni bir diziye başlayamaz oldum. Yeri asla dolmuyor ve bu beni çok üzüyor...

Öyle gerçekten. Ben de hiç bir diziden bu kadar keyif alamıyorum. Veda etmek zor olacak bizim için.

Game of throns efsane. !!! Gümbür gümbür geliyor Harika bir dizi ailecek hastasıyız :)

Valla canım ya hemde ne geliyor. Ben bayağı merakla bekliyorum karşılaşmaları. Özellikle Winterfell'de ki karşılaşmaları çok merak ediyorum.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Thank you 😘

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70