Hayvanları Sevmek

in #tr5 years ago

Hayvanları insanlardan daha çok sevdiğim doğrudur. Bir çoğumuzun böyle olduğunu biliyorum. Nedenini merak mı ediyorsunuz, buyurun.


Her şeyden önce, iğrenç denecek o kötülükleri, fitne ve fesatlığı hatta en önemlisi sapıklığı yani biz insanların sahip oldukları özellikleri taşımıyor olmalarından dolayı, hayvanları daha çok seviyorum. O kadar masum ve saflar ki, arkanızdan konuşup iş çevirmezler. En önemlisi de ne hissediyorlarsa onu yansıtıyorlar. Ne yapmacık tavırları var ne de kandırma huyları.


Sizlere olan sevgileri çıkarsız ve beklentilerden uzaktır. Tartışmalar çıkartmak yerine daima kendilerini sevdirecek yollar bulurlar. Ayrıca bir hayvan sizi asla aldatmaz. Onların annesi, babası, kardeşi tamamen her şeyi siz oluyorsunuz. İnsanlarla aynı dili konuşmamıza rağmen anlayamıyoruz. Onlar bizimle konuşamasalar bile güzel diyaloglar kurabiliyoruz. Bu arada çok iyi sır sakladıklarını söyleyebilirim. Hiç kimselere güvenemez ve yalnız hissettiğiniz de korkmayın. Onlar size tek bakışı ile yalnız olmadığınızı hissettirecek, hareketleri ile sizleri gülümsetecektir. İşte bu yüzden seviyorum bu melekleri.


Bu arada bu oğlana Atlas ismini verdim. Ayağı problemli olan kızın adını da Kontes koydum. Atlas markete giderken bana eşlik etti ve ben markette işimi hallederken bir baktım hala beni bekliyor. Her gün rutin hale geldi beni takip etmek. Gün aşırı bakkal ya da market neresi olursa benimle geliyor. Geçen İstanbul'dan dönerken de annemle otogara kadar gelmiş. Beni görür görmez çantamı daha indirmeden üstüme atladı. İlk defa bu kadar uzağa kadar takip ettiğine şahit olduk. Dönerken başka mahallenin delikanlıları ona "bu mekan bize ait. Kendi çöplüğüne geri dön" diyerek hırlayıp kovsalar da pes etmedi. Azar işite işite evin önüne kadar geri geldik. Bu sayede öğrendim ki, her mahalleyi mesken tutmuş köpekler var. Kimse kimsenin mekanına öyle kolay giremiyor.

Dip not; Bu soğuk günler de bu canları unutmayın olur mu. Onlar ancak tok karınlarına soğukla baş edebiliyorlar. Aç kalırlarsa üşürler!

Sevgiler,

TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/12/07/hayvanlari-sevmek/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27