İnternetsiz Neler Yapıyorum?

in #tr6 years ago

Belki bilenler bilir yeni binalara internet bağlat(ama)ma sorunu var. Yani şu klasik alt yapı sorununu bende şuan dibine kadar yaşıyorum. Başvuruları yaptıktan sonra bana sadece beklemek kalıyor. Ne kadar süre bekleyeceğim inanın bilmiyorum. Gerçi pek acelede etmiyorum ne yalan söyleyeyim. Bu süre zarfında da ne yapıyorsun derseniz, çok sevdiğim bir şeyi yapıyorum OKUMAK! Bu da benim işime geliyor.


Buraya gelir gelmez ilk iş terasta kendime idareten okuma alanı yapmak oldu. Açık hava da kitap okumanın keyfi de hiç bir yer de çok gerçekten. İnternet olsaydı pek fazla okuyamayacaktım biliyorum. Çünkü burada istemsizce çok fazla vakit geçiriyordum. Şimdi ise internetsizliğin vermiş olduğu yetkiyle bol bol okuyorum. Bugün öğlene kadar başka işim vardı ama öğleden sonra okumaya başladım.



İlk olarak çok sevdiğim yazar olan John Steinbeck'in Sardalye Sokağı kitabı ile başladım. Kitaplar hakkında ki yorumumu bu ay bittikten sonra okuduklarımla beraber yazmayı düşündüğüm için şimdi fazla detaya girmek istemiyorum. Bitirdikten sonra da merak ettiğim ve okumayı ertelediğim diğer kitaba geçtim.


Edgar Allan Poe'nin Kuyu ve Sarkaç kitabını, mutlaka okunması gereken kitaplar arasında gördüğüm için almıştım. Şuan son ise sayfalarındayım. Havaların ufaktan bozmasından dolayı sanırım artık açık alanda kitap okumaya ara vermem gerekecek. Şuan ufaktan ufaktan üşümeye başladım bile.

Gördüğünüz gibi internetsizlik benim çok işime yaradı. Tabi ki internetimin de olmasını istiyorum. Hem sizlerin paylaşımlarını doya doya okumayı özledim, hem de dizi ve film aşığı olarak bir şeyler izlemeyi özledim. Gerçi bu sayede bir çok dizi birikimim oldu. İnternet gelir gelmez doyasıya dizi izleyebileceğim kesinleşti.

Sevgiler,




Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/09/18/internetsiz-neler-yapiyorum/

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07