Kitap Alışverişi

in #tr5 years ago

Kasım ayı benim için verimsiz geçmiş olsa da kitap almadan duramadım. Aklımda bu ay kitap almak yoktu. BKM sitesinin yapmış olduğu indirim ve ücretsiz kargo kampanyası çok cazip geldi ve dayanamayıp listemde bulunan bir kaç kitabı aldım. Aşırı derecede indirim yoktu tabi. Keşke %80 diye yazdıkları o indirim oranlarını gerçek anlamda yapsalar ama nerdeee.


Paketten çıkanlara geçersek ; Artık klasikleşen Bkm ayraçları ve garanti belgesi. Yalnız bu defa alışverişten hiç memnun kalmadım. Gazap üzümleri ufak bir hasarla geldi. İade alırlardı ama gerçekten uğraşmak istemedim. Yine de böyle bir şeyin olması beni üzdü. Bunun haricinde buradan alışveriş yapmayı çok seviyorum. Zamanında gönderim ve stok durumlarından dolayı beni hiç yarı yolda bırakmadı.


Gazap Üzümleri - John Steinbeck
Lor Jim - Joseph Conrad
Yabancı - Albert Camus
Efsuncu Baba - Hüseyin Rahmi Gürpınar

Uzunca süredir İş Bankası Yayınları'nın basmış olduğu, Türk Edebiyat Klasikleri'ne giriş yapmak istiyordum. Tercihimi Efsuncu Baba'dan yana kullandım. Bu serinin kapak tasarımları sizce de harika değil mi? Ben çok sevdim!

 

Sevgiler,
Tuğba


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/12/02/kitap-alisverisi/

Sort:  

aa efsuncu baba'yı görünce nedense sevindim birden:)
birkaç gün önce kitapyurdu'ndan verdiğim siparişlerin içindeydi, daha kavuşamadım🙆‍♀️

Neden bilmiyorum ama Türk edebiyat klasiklerine ilk bu kitapla başlamak istedim. Bu arada kitaplarına çok çabuk kavuşman dileğiyle. Kavuşmayı beklemek nasıldır bilirim :)

teşekkürler, her gün siteye girip kargolamadınız mı hâlâ diyesim geliyor:)

Harika bir kitap kurdusun gıpta ediyorum sana 😃
Kitap tavsiyelerin için teşekkür ederim 😊

Valla canım bu ara okuyamıyorum sendroma yakalandım sanırım :))

O zaman maşallah diyorum nazar etmeyeyim , bazen insana isteksizlik geliyor ama senin ruhuna işlemş kitap sevgisi 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba. Paylaşımlarınızı #edebiyat etiketinde görmekten mutluluk duyarız. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62623.56
ETH 3037.97
USDT 1.00
SBD 3.70