Tuz ve Limon Peeling | Salt and Lemon Peeling

in #tr6 years ago

Günlük yaşantımız da hava kirliliği, stres, yorgunluk ve yanlış beslenme cildimizi olumsuz etkiliyor. Bu etkenlerden dolayı cildimizde sivilce, cilt lekeleri, kırışıklıklar, kaz ayakları, siyah noktala problemleri oluşuyor. Bu tür problemlere karşı cildimizi korumak ve güzelleştirmek bizim elimizde. Cildimizin mat ve solgun görünmesinin en önemli sebebi cildimiz de katman katman biriken ölü hücrelerdir. Ölü hücreleri temizlemediğimiz sürece ne canlı görünürüz ne de kullandığımız ürünler cildimizin alt katmanına teneffüs eder. Taze ve parlak bir cilt için işe ilk olarak cildimize peeling uygulayarak başlamalıyız. Hazır satılan ürünler ile peeling yapabilirsiniz tabi ki ama içeriğine karşı güven sorunu yaşayanlar için(ki ben öyleyim) evde uygulayacağımız iki malzeme ile peeling tarifi vereceğim.


Bu iş için bize sadece tuz ve limon gerekiyor. Peelingi sadece yüzünüze uygulayacaksanız limonu yarıdan daha az bir şekilde kesin. Eğer tüm vücudunuza kullanmak istiyorsanız yarım limon kullanabilirsiniz. Ben yüzüme yapacağım için çeyrek limon kullandım. Verdiğim bu peelingi haftada bir ya da iki kere uygulayın.

 



İlk olarak ılık su ile cildimi yıkayıp kuruladım. Çeyrek limonu, hazırladığımız 1 yemek kaşığı tuza batırıyoruz. Tuza buladığımız limonu çok fazla bastırmadan yüzümüze dairesel hareketlerle uyguluyoruz. Maske gibi bekletmeye gerek olmadığı için uygulama sonrası ılık su ile yüzümüzü yıkıyoruz. Eğer burun çevreniz de siyah nokta varsa yıkama esnasında o bölgeye biraz daha baskı uygulayarak tuzla ovalayabilirsiniz. Yüzünüzü yıkadıktan sonra gül suyu ile tonikleyebilir ya da nemlendirici ile nemlendirebilirsiniz.
Açıkcası uzun zamandır cildim ile ilgilenemedim. Evi satıp, alma işlemlerimizi nihayet hallettik. Büyük ihtimal de bu ay sonu da taşınırız. Bu süreçte elim hiç bir şeye kalkmadığı için kendim ile ilgilenemedim. Geçen gün aynaya baktığımda yorgun ve donuk bir yüz görünce "kendine gel" dedim. Bir daha bu kadar ara vermeyeceğim. Ben yazın krem ürünlerini kullanamadığım için(beni çok terletiyor) krem süremedim. Onun yerine gül suyunu pamukla cildime yedirdim. Peeling sonrası resmen cildimin ölü hücrelerden arındığını ve nefes aldığını hissettim. Mutlaka sizlerde denemelisiniz.

Bu uygulamayı limon kullanmadan da uygulayabilirsiniz. Ellerizi su ile ıslatıp tuza batırın ve yüzünüzü hafifçe ovalayıp ılık su ile yıkayın. Bu şekilde de etkili olsa da, yine de limonla yapmanızı öneririm. Limonun içerdiği asit sayesinde hem ölü hücrelerden hem de lekelerden çok daha kolay kurtulabilirsiniz. Düzenli kullanırsanız sonuçları sizlerde fark edeceksiniz.

Birazdan kahvemi içtikten sonra maske uygulaması yapacağım. Sonuçları sizlerle paylaşırım.

Sevgiler,


 

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/08/12/tuz-ve-limon-peeling-salt-and-lemon-peeling/

Sort:  

great work 👍🏻


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim :)

Bu güzel tavsiye için teşekkür ederim bugün ben de denemek istiyorum uzun zamandır peeling yapmadım.

Ben de uzun süredir yapmıyorum çok ihmal ettim. Ama önceden ara ara yapardım o yüzden hiç yan etkisi falan olmadı gönül rahatlığı ile deneyebilirsin. :)

🤗🤗🤗

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94