Bitcoin 20 Bin,Ethereum 15 Bin Dolara Çıkacak.

in #tr6 years ago

E639FAA2-A0D4-4630-93A5-9AB1C6FAC46F.jpeg

Reddit’in ortaklarından Alexis Ohanian, işlem hacminin yüksek olduğu en değerli ikinci kripto para olan Ethereum ile alakalı heyecan verici açıklamalarda bulundu.
Her gün milyonlarca kullanıcısının binlerce konu hakkında yorum yaptığı tartışma platformu Reddit’te en fazla konuşulan konulardan biri de kripto paralar. Geçtiğimiz sene özellikle Bitcoin ve Ethereum’un çok yüksek rakamlara ulaşmasından sonra bu sene’nin ilk üç ayında ki ciddi düşüşünden yatırımcıların gözü korkmuştu. Neyse ki son bir aydır tekrar toparlanmaya başlayan kripto paralar,yükseliş eğiliminde.
En değerli ikinci kripto para birimi olan Ethereum ile alakalı çok ilginç açıklamalar yapan Reddit’in kurucu ortağı Alexis Ohanian, 2018 senesinde Ethereum’un 15 bin dolara kadar yükseleceğini söyledi.(Doğrusu benden daha uçuk rakamlar telaffuz edenleri duyunca şaşırmıyor değilim.) Uzun süredir Teknoloji dünyasında olan bir girişimciden bu sözleri duymak, yatırımcıların arasında olumlu rüzgarlar estirebilir.
Ayrıca Ethereum’un var olan diğer kripto para birimlerinden daha uzun ömürlü olabileceğini söyleyen girişimci, 2018 yılı içinde Bitcoin’in yeniden 20 bin dolar barajına ulaşacağına inanıyor.(İşte benim rakamlarıma geldi. Ben fırsat bulamadım fırsat. Fırsat bulsam Ohanian’la kanka olurduk.) Ohanian, “Hala biraz Bitcoin’im var ve bence Bitcoin, bir değer deposu olmaya devam edecek. En çok da Ethereum hakkında olumlu düşünüyorum." diyor. (en vurucu cümleyi sona bırakmış dostum Ohanian, bu sözüyle beni benden aldı. Beni bul Ohanian beni bul.)

görsel ve bilgi kaynağı

Sort:  

Merhaba @unforgettable,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73