Adult Film Yıldızı Brenna Sparks, Cinsellik Sektörünü Bitcoin ile Birleştirmeyi Tartıştı - Bitcoin Haberleri

in #tr6 years ago (edited)

Yetişkin Film Yıldızı Brenna Sparks, Seks Sektörünü Bitcoin ile Dönüştürmeyi Tartıştı

Bu hafta haberleri.Bitcoin.com, erişkin film yıldızı Brenna Sparks'la, iş arkadaşlarına ve meslektaşlarına devamlı olarak kripto-para birimini iyi mi teşvik ettiğini söyledi endüstrisi. Kıvılcımlar Bitcoin teknolojisine büyük bir inançtır ve gelecekte bigün tüm erişkin endüstrisinde devrim yaratacağını düşünüyor. Dahası, Sparks, Bitcoin şeklinde kripto paranın iyi mi kullanılacağına dair bir kaç öğreticiyi filme almayı planlıyor, sadece bir yakalamayla - Brenna, eğitim videolarını çıplak filme çekmeyi planlıyor. Brenna ile kripto para birimleri hakkında söyleşi etmeye karar verdik. Bu sayede okuyucularımız, Bitcoin şeklinde dijital para birimlerinin sex endüstrisini, bu iş modellerinin iyi mi işlediğine yakın bir perspektife haiz bir kişiden iyi mi dönüştürebileceğine dair derinlemesine bir görüş elde edebiliyorlardı.

Ek olarak okuyun: Bitcoin Sahipliği: Finansal Egemenlik için Hususi Anahtarlarınız

Cryptocurrency, Erişkin Sektöründe Güncel Sorunların Tümünü Çözecektir


News.Bitcoin.com (BC): Okurlarımıza söyleyebilir misiniz? Bitcoin ve kripto paranın içine iyi mi girdin?

Brenna Sparks (BS): Silkroad! Can sıkan ve eski bir kasabada hiçbir şey yapmadan yaşadım ve ot almak istedim fakat herhangi bir bayi tanımıyordum. Silkroad'u duydum ve Bitcoin'i bu şekilde kullanmamaya yönlendirildim, yüzlerce Bitcoin'i hiçbir şey şeklinde harcamaya yönlendirdim. O zamanlar, Bitcoins'leri Greendot MoneyPaks kullanarak Silkroad üyelerinden aldım. Ben tam anlamıyla onlara para verdim ve bu suçluya Bitcoins'u vermem için güvenebileceğimi umut ettim! Ahhh… iyi zamanlar. En azından, ben Goxxed değilim.

Yetişkin Film Yıldızı Brenna Sparks, Seks Sektörünü Bitcoin ile Dönüştürmeyi Tartışıyor

BC: Kısa bir süre ilkin, şifreleme mevzusunda çalışan yetişkinlere yönelik sadakat işlemlerinde ayrımcılığa karşı itimat veren kripto paralarla ilgili bir blog yazısı yazdınız. Bu yazıyı yazman için ne sordu?

BS: Bu, sık sık konuşulmayan bir şey. Sektördeki insanların bir çok, sektörümüzü teknoloji perspektifinden iyi mi daha gelişmiş ve güvenli hale getirebileceğimizi hakkaten tartışmıyor. Hepimiz, yalnız bir tür anlaşmalar yapar ve “tamamen kırılmazsa, düzeltmeye gereksinim duymaz” perspektifine haizdir. Ek olarak, erişkin endüstrisinin tabu niteliği sebebiyle, endüstrinin sorunlarının bir çok, dünyanın geri kalanı tarafınca duyulmakta zorlanıyor, bu yüzden problemler seneler içinde arka planda yığılıyor.

Benim inancım, dünyayı potansiyel fırsatlarla ilgili olarak uyarmam gerektiğidir, bu sebeple eğer sektördeki mevcut insanoğlu bunu daha çok inşa etmek istemiyorsa, başka biri de olacaktır. Kripto endüstrisi vizyonerlerle doludur, bu yüzden bu sorunları kripto topluluğuyla paylaşmanın, bu değişimleri gerçekleştirebilen vizyonerlerden birinin dikkatini çekeceğine inanıyorum bu sebeple erişkin endüstrisinde asla kimsenin bunu yapamayacağı açıktır. Süre geçtikçe, mevzuyla ilgili daha detaylı olacağım.

BC: Kripto paralarla ilgili liberter ve özgür piyasa görüşleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

BS: Bu sual bana kendimi düşündüğümde bir anı hatırlattı, “Ya ben nerede seçebilirdim? vergi param gitti? Tam olarak nerede ve ne vakit gittiğini tam olarak görebilseydim? ”Birkaç yıl sonrasında, bu kripto paralarla açık bir gerçek olmaya başladı. Bugün mevcud teknoloji, hükümeti tamamen tersine çevirebilir ve bu iyi bir şey olur. Teknoloji geleceğin yoludur.

Teknoloji seviye getiriyor, istikrar getiriyor, gelişme getiriyor, bir hükümet değil, daha iyi bir gelecek için ümit getiriyor.
Cryptocurrency'nin birçok şeylere haiz olabileceği özgürlükçü bir dil sunduğuna inanıyorum. Dünyanın tüccarlarının, kamuya açık ve katkıda bulunmaya açık protokollere dayanan, devletten bağımsız, çağdaş ve güvenilir bir halde değişimini elde eden bir araçtır. Kripto para birimleri, gittikçe genişleyen bir ölçekte etkileşim şeklimizi değiştiriyor. Fon sağlamak istediğimiz her şeyi finanse edebiliriz, asla mümkün olmayan şekillerde ve hızlarda para biriktirebiliriz ve bireyler olarak istediğimiz yada gereksinim duyduğumuz şeyler için. Gösterime, hiçbir yatırımcının fon sağlayamayacağı en iddialı fikirleri kontrol etme kabiliyeti sağlıyor, ki bu da benim görüşüme bakılırsa teknolojik gelişme hızında bir artış anlamına geliyor.

Yetişkin Film Yıldızı Brenna Sparks, Cinsel Endüstrinin Bitcoin ile Dönüştürülmesini Tartışıyor

Son olarak, kripto para birimleri, hükümetimize gereksiz yere devrettiğimiz devasa bir sıralama listesini otomatikleştiriyor. Başka bir deyişle, hükümet aslına bakarsak yapmak zorunda olmadığı oldukca şey yapıyor. İnsanlar, kendileri için mühim olan şey hakkında çeşitli görüşlere haiz olabilirler, fakat bununla beraber birçok kişiyi de paylaşıyoruz. Mesela, insanların bir çok hastanelere ihtiyacımız bulunduğunu kabul edebilir, uygun sıhhat hizmetine ihtiyacımız var, güvenli yollara ve güvenli binalara ihtiyacımız var. Bazıları aynı fikirde olmasa bile, mühim değil, bu sebeple finanse edilecek bu sebeple bu, çoğunluk kitlesinin katılacağı bir şey olacak, bunu “güvence etmek” için bir hükümete ihtiyacımız yok. Hem de, yasal ihalenin ne işe yaradığını bizlere anlatacak bir hükümete ihtiyacımız yok, bunu kendimiz yapabiliriz.

Bu yasal ihaleyi üreten bir hükümete ihtiyacımız yok, bilgisayarlar kabul edilebilir bir değişiklik ortamı yaratmada oldukca daha iyi bir iş yapıyorlar. Son olarak, bizim için neyin mühim bulunduğunu belirleyen bir hükümete ihtiyacımız yok. Milyonlarca ülkenin, “seçilmiş” minik bir avuç insandan oldukca daha karar verebileceğine inanıyorum. Geçmişin ve günümüzün hükümetleri bir amaç için hizmet ediyor, hepsi bu. Gelecek, daha azca yönetişim ve sonucunda, yönetilen ve yönetilen bir topluma (ya da toplumlara) karşılık gelen bir yönetim ya da özerk yönetim değildir. Bu bir hükümete ihtiyacımız olmadığını söylemek değil, bunun yerine daha azına ihtiyacımız bulunduğunu söylemektir.

Kripto Dostu Bir Kurum Felt Fütürist'te Çalışmak

BC: Şu an en sevdiğin kripto paralar hangileri?

BS: Bitcoin'in yanı sıra, - SONM (SNM), Odyssey (OCN), Spankchain (SPANK) ve Ark (ARK).

BC: Gelecekte erişkin endüstrisinde bireylere yardım eden kripto paraları iyi mi öngörüyorsunuz?

BS: Aşağıda daha detaylı bir şekilde bahsediyorum, fakat temelde cryptocurrency, erişkin endüstrisindeki tüm mevcut problemleri çözecek. süreçte mühim yeni problemler yaratıyor.

BC: Kısa sürede cryptocurrency dersleri çıplak olarak vermeyi planladığınızı tweet attınız. Hala bu dersleri vermeye mi çalışıyorsunuz?

BS: Evet, şu an filme çekiyorum. İlk başta, her videoyu filme alıp yayınlamayı düşündüm, sadece her bir sürümü yayınlamak ve planlamak için birden fazla video çekmeye karar verdim. Takvimin her yerinde olduğundan bunun en iyi şekilde yaklaştığını düşündüm.

BC: Legends Room şeklinde kulüplerde çalıştığınızda kripto para biriminde kaç tane ipucu aldınız ve okuyucularımıza bunun ne işe yaradığını anlatabilir misiniz? Kripto dostu bir kurumda çalışmak şeklinde mi?

BS: Cryptocurrency'da sık sık kandırıldım, bu sebeple istemcilerde kripto vardı ve hakkaten kullanmak istediler.

Kripto dostu bir kurumda çalışmak, daha iyi bir kelime olmaması için fütürist hissediyordu. Hakikaten yeni bir dünyada olduğunuzu hissediyor ve yalnız doğru geliyor. Kullanmaya ulaştığında, her şey kolay ve rahattı.

Kripto para birimi Nakit ve Debit Kartlarının En İyi Parçalarını Aldı ve Öteki Önemizi Çıkardı

BC: Bitcoin.com Cüzdanını hala kullanıyor musunuz?

BS : Bu andan itibaren, hayır. Sebebi benim sikkelerimin çoğunun derin soğukta depolanması.

BC: Erişkin film endüstrisinde kripto-para kabul eden ve bu işi icra eden başka insanoğlu var mı?

BS: Evet! Shelby Paris, Holly Hawkes ve Kyle Mason şeklinde hem adam hem de hanım, giderek artan sayıda beceri var. Ek olarak sette ve toplumsal medyada kripto mevzusunda bana destek olan yönetmenlerim var. Sessiz bir şekilde büyüyor, sadece dikkat çekiyor. Camgirls ve bireysel içeriklerin, bilhassa de ilk aşamalarda en oldukca onu kullananlar olacağını düşünüyorum. Bununla beraber, oldukca sayıda insanoğlunun yeterince tanıdık gelmesiyle erişkin sektöründe standart haline geldiğini görebiliyorum.

BC: Abonelikler, kamera şovları, resimler, filmler ve öteki hizmetlerle ilgili ödemeler söz mevzusu olduğunda, erişkin endüstrisini gelecekte online olarak ele alan kripto paraları mı düşünüyorsunuz?

BS: Kesinlikle öyleki düşünüyorum . Birincisi, kam siteleri aslına bakarsan bir jeton sistemini kullanıyorlar, bu yüzden camgirls'in onu alması oldukça kolay olacak. Eskortlar, bilhassa Monero yada Bitcoin Private şeklinde gizlilik odaklı bir madeni para kullanırken, güvenli ve değişik bir işlem yapabilirler. Üretim şirketleri çekleri kullanarak atlayabilir ve sanatçılar aynı gün ödeme alabilirler. Üretim şirketlerinin banka etiketlerini dolaşmak için değişik şirket adları altında poz vermesi gerekmeyecek. Sanatçılar, yasal olarak elde edilmiş fonlarının nereden geldiğini açıklamaya gerek kalmamıştır. Bireysel içerik üreticileri, müşterileri için onları kapatacak ve paralarını alacak bir işlemciden geçmeden güvenilir bir ödeme yöntemi kurabilirler.

Yetişkin Film Yıldızı Brenna Sparks, Seks Sektörünü Bitcoin ile Dönüştürmeyi Tartışıyor

Bunlar yalnız ortak problemler ve hatta tüm bu yaratıcı değildir. Bu sanayi, iyileştirilmesi için cryptocurrency tarafınca çevrilebilir. Alt satırda, insanoğlu parayı severler, sadece bunu taşımak giderek daha da zorlaşır. Eğer Brazzers şeklinde bir şirket parayı kullanan her insana para ödemek zorunda kalsaydı, parayı dağıtmaktan görevli olan şahıs için bir karabasan olurdu. Gelişen yaşam tarzımız, paramızı bir banka hesabına geçirmemizi ve ondan sonra bir banka kartıyla kullanabileceğimiz dijital paraya dönüştürmemizi gerektiriyor, sadece bunun üstüne oldukca fazla problem ve sınırlama getiriyor ki bunların bir çok ciddi halde etkiliyor. erişkin endüstrisi.

Cryptocurrency, nakit ve banka kartlarının en iyi parçalarını alır ve öteki çöpleri kaldırır. Bence yaşam, insanların para olarak gördükleri ve neyin olmadığıyla oldukca esnek olduklarını gösterdi. Cryptocurrency, çağdaş bir toplumda para kullanmak söz mevzusu olduğunda yalnız naturel bir adımdır ve çoğumuzun buna uyum sağlayacağına inanıyorum.
BC: Bitcoin'e girdiğinizden beri artık toplumsal medyada oldukca fazla kripto-para birimi var mı?

BS: Twitter'ımda giderek artan sayıda kripto takip edeni var ve hepsi oldukça kademeli. Bigün, kripto topluluğundan daha çok angaje olan kriptodan bahsetmeye başladığımı düşündüm. Şimdi toplumsal medyasımın geleceğinin en oldukca kripto fanatiklerinden oluşacağını düşünmeye başladım!

Aşağıdaki Brenna Sparks'ı içeren 'Bitcoin İnsanları' podcast serimize göz atın.

erişkin endüstrisini dönüştüren kripto paralar hakkında ne düşünüyorsunuz? Aşağıdaki mevzularda bu konudaki düşüncelerinizi bizlere bildirin.


Brenna Sparks ve Rub PR.


Şimdi yaşa, Satoshi Nabzı. Cryptocurrency pazarının kapsamlı, gerçek zamanlı sıralaması. Günümüzün en iyi 500 şifreleme ürünü için tutarları, grafikleri, işlem hacmini ve daha fazlasını görüntüleyin.

Steemit Bitcoin news

Steemit Bitcoin news

Steemit: @uskudar

Telegram: Vip Crypto Signals

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76