Delinin Kamp Günlüğü.

in #tr6 years ago (edited)

Bir haftadır Balıkesir'de kamp yapıyordum. Gitmeden önce ayarladığım bazı yazılarımı kamptayken paylaşmak için vakit bulduğumda burada paylaştım. Öncelikle kamp gerçekten çok güzel geçti. Geçen seneki kampımızdan tanıdıklarım vardı ama bu senede bir çok kişiyle tanıştım.

 

Doğanın içinde huzurlu bir tatil oldu benim için. Otel yada yazlık ev kiralayıp tatil yapmayı pek sevmiyorum. Kampımız da her yaştan insan vardı.

 

Peki neler yaptık? Sabah 9:30'da kahvaltı geliyordu. Saat 10 gibi denize girip biraz vakit geçirdikten sonra yüzme bilmeyenlere hızlandırılmış bir şekilde yüzme dersleri verdim. Saat 11 ile 15:00 arası denize girmedik pek malum hepimiz beyaz tenliyiz ve güneşin en tepede olduğu saatler. Bu saatler arası saz gitar çalarak bazen kart ve okey oyunları oynayarak geçirdik.

 

Arada discorda bakıp neler oluyor diye baktım ve beni gerçekten üzen bir olay ile karşılaştım. @Damla radikal bir karar alarak Steemit TR discord kanalını kapatmıştı. Artık yapacak bir şey yok sadece bu kararı alırken bizlere danışabilirdi. Şimdi düşünüyorum da kapatmak doğru bir karar gibi geliyor. Sürekli birilerinin düzeltmeye çalıştığı ve sürekli birilerinin sabote ettiği bozuk bir sistemin fişini çekti. Ben döndüğümde yine bir şeyler yapabilir miyiz derken gerçekten de çok zor olduğunu anladım. Ne diyelim hayırlısı olsun.

 

Bunun dışında Şeytan Sofrası Ayvalık merkez tekne turu ve Cunda adasını gezdim. Bir sonraki postum da sizlere buralar da çektiğim fotoğrafları ve detaylı hikayelerini anlatacağım.

 


Sort:  

Discord ne yazık ki Steemit'te olması gerekenden fazla popüler.

Oysa ne teknik olarak ne de resmi olarak Steemit'in bir parçası değil.

Bugüne kadar, google'a yazmak yerine, 100 defa cevaplanmış soruları, 101. defa soran kişilere Hızlı cevap vermek vb. bireysel faydalar dışında çok bir faydası olmadı.

Aksine, Toplulukta ne zaman bir tatsızlık varsa, Discord ya olayın merkezindeydi.. ya da olaya benzin döküyordu.

İlk zaman eksikliği hissedilebilir belki ama uzun vadede kapanmasının, açık kalmasından çok faydalı olacağını düşüyorum.

sounds turkish

i dont understand a word though :|

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @rudyardcatling.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17