İşin Doğrusu..

in #tr6 years ago

Aslında koşmayacaktım sana
Hani gülmüştün ya bana
Umutlarım yeşermişti yarına.

Bitmişliğin son evresinde bir ışık bekliyorum. Battığım bu dipsiz kuyudan biri çıkarır mı beni diye. O kadar dipteyim ki o ışığı görme ihtimalimi bile görmüyorum. Zaman diyorum zaman. Zaman her şeyin ilacı ise neden bu kadar yavaş ilerliyor. Kim buldu bu zamanı.

Ama ayağa kalkarsam işte o zaman her şey çok farklı olacak. Ama önce bu şehir. Bu şehirden gitme vakti. Yine, yeni, yeniden.

Sort:  

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın otamatik olarak upvote alın. https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Güvercinler nereye gidersen git seni bulabilecekler, merak etme. Yolun açık olsun.

yolumuz açık olsun..

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87