Kim İzliyor Bu Türk Yapımlarını?

in #tr5 years ago (edited)


Anlamış değilim gerçekten. Dün bir istisna oldu bugün ki gibi erken kalktım. Kahvaltı falan derken dedim biraz televizyon izleyeyim. Bu kadar saçma bu kadar izleyenleri aşağılayan yapımlar daha öncede mi vardı bilemedim. Reyting uğruna yapılan saçma sapan şeyler gerçekten inanılmaz. Bir 30 dakika baktıktan sonra bu tür kanallara bir belgesel kanalı buldum da onu izledim. En azından orada bu tür saçmalıklar yok.

Türk dizilerine gelecek olursak. Bir Türk dizisinin yaklaşık 45 dakikası yavaşlatılmış sahne, şarkı eşliğinde ağlayan biri, şarkı eşliğinde gülen biri. Böyle geçiyor. Diziler genel olarak komedi dram yada savaş üzerine farklı bir konu işleyemiyoruz. Bizim millet ne zamandan beri bu kadar saçmalar oldu yahu?

Sort:  

Belki de bu bazen televizyonun aramalarını derecelendiriyor. Yani bazen birçok yayın seyirciler tarafından ağırlanamaz.

Merhaba, çok haklısınız. Tv dizileri son derece kötü durumda Türkiye'de. Lakin uzun yıllardır Türk dizisi izlemeyen ben internet dizisi olan Şahsiyet'i çok beğendim. Dün yönetmeni ile söyleşideydik, her sahneyi sinematografik çektiklerini söyledi. Zaten senaryo, kurgu, kadraj, ışık çok iyi. Izlemediyseniz bir istisna olabilir, hem de güzel bir istisna. Kolaylıklar

İzlenilecek dizi ve film listem var. Rahata erdiğim zaman başlayacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09