Sevebilirdim Aslında

in #tr6 years ago

Bari siz gitmeseydiniz.

Geçenlerde balkonumdaki saksılarımdan birine bir güvercin yumurtlamış. Hemde bir değil iki tane. Geçen senelerde bir kaç kez daha yumurtlamışlardı ama nedense onlar daha yumurtadan çıkamadan bu hayata veda ettiler. Bu sefer onları uçurmaya niyetliydim ama. Bu şehir artık yazları da soğuk geçiyor. Rüzgardan etkilenmesinler arada yağmur yağıyor gelmesin diye özenle bir kartonu hazırladım ve üstüne yerleştirdim. Velhasıl yumurtadan çıktı çirkin ördek yavruları. Yemeklerini zaten anneleri getiriyor birde diğer kuşlar gelip rahatsız etmesin diye yemek vermedim ama sularını eksik etmedim. Gel zaman git zaman kocaman oldular. Artık beklenen son gelmişti yapacak bir şey yoktu. Bir sabah uykumun en derin yerinde seslerini duydum bir kaç ötme sesi sonrasında kanat çırpmaları onlarda gittiler işte.

Ne mi oldu. Çiçeklerim kurudu balkonum battı. Bunlar düzelecek şeyler. Onlar özgürlüğe uçtu. Keşke giderken bir veda etseydiniz.

Sort:  

Gözüm güvercin resmi aradı. Keşke koysaydınız.

WhatsApp Image 2018-09-17 at 00.07.04.jpeg

WhatsApp Image 2018-09-17 at 00.07.22.jpeg

Size özel iki tane bırakayım.

Herkes gider, her şey gider; sen gitmezsin hiç. Neden; sen ve ben hep birileri terk etsin diye varız çünkü...

Kuşlara gelince, onlar nankör olamazlar; vardır bir bildikleri.

Ben onlara gitmek istediğim yeri anlattım. Sevdiler ki oraya gittiler.

Kuşları harekete geçirmişsin, gözlerini açmışsın anlata anlata... Sen anlattıkça hayal etmişler. Kim bilir nasıl güzel anlatmışsındır sen o yerleri... Kanatlarında hafif bir kudret hissedince de gittiler. Aynen böyle olduğuna yemin edebilirim.

Senin gibi hoş sohbet birine yine kuşlar gelir. Sen anlatınca yine giderler. Bu kez peşin konuş, giderken ya seni de götürsünler ya da vedalaşıp öylece gitsinler.

Bir taraftan vedalaşmadıkları için sana geri dönme kapısını açık bıraktıklarını da düşünüyorum. Öyle umuyorum.

Kim bilir.. Gelirlerse yerleri hazır temizledim sularını kodum.

Congratulations @yataydeli! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72