Unutuyoruz.

in #tr5 years ago (edited)


Dün sabah tam balkonda sigaramı yakmıştım ki sokaktan geçen bir dede ve torunu bana birilerini hatırlattı ama kimdi onlar? Daha sonra hatırladım eski oturduğumuz evde komşularımızdı. Daha sonra yıllarca beraber yaşadığımız her gün gördüğümüz insanları ne kadar çabuk unutuyoruz diye düşündüm.
İlk okuldaki arkadaşlarımızı unutabiliriz evet ama peki orta okul lise üniversite. Okuduğumuz yıllarca her gün beraber olduğumuz kişileri unutuyoruz. Bu unutmak tamamen silinmesi. Ne ismini ne suretini her şeyini onun varlığını unutuyoruz. Çok garip değil mi sizce de yıllarca beraber yaşadığınız insanları unutmak.

Sort:  

Merhaba yazılarını http://steemix.net/ üzerinden yazarak destek oyu alabilirsiniz ve SMIX token kazanabilirsiniz. Detaylı bilgi için discord üzerinden bana ulaşabilirsiniz.

Source
Leaving comments asking for votes, follows, or other self promotional messages could be seen as spam.

More Information:

The Art of Commenting
Comment Classifications

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79