Muzlu Malaga Pasta

in #tr6 years ago

WhatsApp Image 2018-06-01 at 20.48.08.jpeg

Sevgili eşim benden butarifi istedi.Ben misafir gelmediği sürece tatlı yapmayan yemeyen bir insan olarak bu günlerde sürekli tatlı yapar oldum. Bunun olumlu ve bir çok olumsuz yönü var diyebiliriz. Tabi ki en önemli olumsuz yönü kilo alma korkusu ama genede yapma ve yeme isteği... klasik Türk kadını modumu bir yana bırakırsam bu tatlıyı yapmakta çok zorlandım ve bunu anlatmazsam olmaz diye düşünüyorum. Çünkü tarifi o kadar saçma ve kötü yazmışlar ki 'nerede ne yapıacağım, ne nerenin bu nasıl olcaktı ?' sorularıyla boğuşup durdum. Halbuki başka bir siteye gitseymişim çok basit bir dolgu muhallebisi yapmam gerektiğini anlarmışım. İşte insanın bazen tutulduğu ve çabalaşması gerektiği anlardan biri oldu ve ben bunu yaşadım. Başka siteye gidince işler yoluna girdi ama artık tatlıdan soğudum. Hatta yaptığım her şeyi çöpe mi atsam hiç yapmamış gibi davransam mı dedim. Aklıma israf geldi ve işte sonuç...
Tat olarak lafım yok süper bir şey oldu fakat görüntü bir daha ki sefere diyelim artık...
Tarifteki gibi Cevizli damla çikolatalı nefis bir kek hazırladım. Başka sitelerde pandispanya ile yapılıyor ama bu işin en iyisi güzel bir browni diye düşünüyorum ve benim yaptığım kek malagaya çok yakıştı.
Kreması ise tarifteki karışıklık yaşadığım noktaydı.Asıl olması gereken Süt ,şeker ,un ve tereyağının karıştırılarak kaynatılması :) bütün mesele bu...
Üzeri içinse benim artık sıkılıp yapmak istemediğim ve incecik bir sos olmasına sebep olan çikolatanın krema ile eritilmesi şeklinde olacak.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

hadi ya,cok tatli wallah

Teşekkürler 😊

You got a 7.02% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!

Makanan ini membuat saya jadi lapar tiba-tiba, saya belum menemukan makanan seperti ini di negara saya, terimakasih telah berbagi @ygmraykt

Ini sangat buruk, saya harap Anda mendapat kesempatan untuk makan satu hari.

It looks like a very interesting food to taste for me though it's the first time I see it. Usually, weird foods taste the best!

You can be sure it's a very sweet taste.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78