Daha Yokluğunun Ertesi

in #tr5 years ago (edited)


Kaynak

Daha yokluğunun ertesi
Ve ben perişan bir haldeyim.
Bilseydim sensizliğin zorluğunu,
Bırakıp gider miydim?

Daha yokluğunun ertesi
Ve ben perişan bir haldeyim.
Sanki aylardır duymadım sesini.
Sanki bir ömür uzak kaldım senden.

Daha yokluğunun ertesi
Ve ben perişan bir haldeyim.
Bilseydim sensizliğin zorluğu,
Bırakıp da gider miydim?
Oysa ne haller kuruyordum seninle.
Ne güzel rüyalar görüyordum.
Ben giderken,
Rüyalarımı hediye edip gidiyorum.
Hayallerimi sana bırakıyorum şimdi.
Her gece döktüğüm mercan taneleri,
Dudaklarımdan senin için dökülen sevgi sözleri,
Baygın baygın olan bakışlarım,
Canım,
Yüreğim,
Aklım.
Ben giderken,
Beni sana bırakıyorum.
Umarım iyi bakarsın.

Daha yokluğunun ertesi
Ve ben perişan bir haldeyim.
Bilseydim sensizliğin zorluğunu,
Bırakıp gider miydim?
Şimdiden anladım sensiz dünyanın ne acımasız olduğunu.
Daha ilk günden her şey üstüme üstüme geldi.
Sığınacak bir dalı olmayan serçe kuşu gibi
Kaçacak yerler aradım kendime.
Dert ortağı olmayan bir sokak çocuğu gibi
Tesellimi kendimde aradım,
Ama bulamadım.
Bakışları farklıydı sanki bana karşı insanların.
Yürümek istemiyordum artık Ankara sokaklarında.
Attığım her adımda,
Sen varsın aklımda.
Aklımı sende bıraktım ama
Sen hala bendesin.
Beni bu defa anla.

Daha yokluğunun ertesi
Ve ben perişan bir haldeyim.
Bilseydim sensizliğin zorluğunu,
Bırakıp gider miydim?
Gitmezdim ya
Gitmezdim…

Sort:  

Hello yusufyusuf!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

You got a 68.69% upvote from @brupvoter courtesy of @yusufyusuf!

You got a 85.00% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 92.35% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 26.43% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04