Польський викладач напав на актора через українську мову

in #ua5 years ago

У Польщі напали на українського актора Артема Мануйлова, який віднедавна працює у варшавському театрі. Про це пише Вголос.

Напад стався в автобусі, коли актор їхав на репетицію.

За його словами, він говорив по телефону українською мовою зі своєю дружиною. Раптом незнайомий чоловік вдарив його в обличчя важкою сумкою.

Мануйлов запитав нападника польською мовою, чому він це зробив, однак не отримав чіткої відповіді.

«Під час виходу з автобуса я встиг тільки покласти велосипед на землю, а він кинув сумку і почав підходити до мене і кричати, що я зараз отримаю. Особисто я ненавиджу грубість та агресію. Я виріс на Сході України, тому не боюся таких людей. Однак я був здивований, оскільки це перший раз, коли щось подібне трапилося зі мною в Польщі», – підкреслив актор.

Нападником виявився колишній викладач філософії у Варшавському університеті.

Поліцейські заявили, що дії викладача поки не вважають проявом расизму. За неофіційною інформацією, чоловіка відправили на психіатричне обстеження.

Джерело:
https://infa.ua

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39