Євген Якунов: Чому щодо Медведчука досі не порушили кримінальне провадження?

in #ua6 years ago

Медведчуківські тези з останнього інтерв’ю російському телеканалу:

  1. «Крим – свідоцтво розпаду країни».
  2. «Більшість українців чекає від українського президента на припинення бойових дій на Донбасі».
  3. «Волкер ніде крім Києва не користується авторитетом… Він профнепридатний».
  4. «Функції росіян на Донбасі в тому, що вони – посередники. І ми повинні бути вдячні за це російській стороні».
  5. Кілька разів повторює фрази «антиросійська істерика» і «радикальна русофобія».
  6. «Я не вважаю, що Росія – агресор… Я серед тих 47% українців, хто, судячи з соціології, ставиться до Росії добре або дуже добре».
  7. «Рішення ВРУ про агресію Росії – це пропагандистський штамп, а ніяка не реальність».
  8. «Об’єднаний кандидат від «Опоблоку» і «За життя» може потрапити до другого туру».
  9. «Я вважаю, що єдині ліки від розпаду України – федеративний устрій… Про це говорив Чорновіл… ДНР і ЛНР повинні бути «автономіями зі своїми парламентами і урядами в складі України».
  10. «В геополітичному контексті Україна – штучно скроєна».
  11. На запитання, чий Крим: «Крим – це місце, де я відпочивав і відпочиваю сьогодні».
  12. «Миротворча місія в класичному розумінні неможлива».
  13. «Зміни до Конституції про вступ у НАТО і ЄС – цинізм».
  14. «Я з проханням про обмін всіх, хто лишився (полонених) на всіх, хто лишився, до Путіна не піду».

Постскриптум:

Це говорить громадянин з паспортом України, який вважає себе українським політиком, «на прохання Порошенка» бере участь в переговорах гуманітарної групи в Мінську, можливий в майбутньому кандидат у Президенти України і вже точно – народний депутат…

Чому щодо нього досі не порушили кримінальне провадження? Чому він зі своїми одкровеннями виступає на наших телеканалах?

І головне: як при такому потуранні можна звинувачувати інших політиків, журналістів, акторів і співаків в тому, що вони не патріоти, за висловлювання набагато м’якші, коли головний «непатріот» почувається настільки вільно?

Або «потрібний мерзотник» це дещо інше ніж просто «мерзотник»?

Або я не знаю чогось важливого, що від мене приховують?

Джерело: Евгений Якунов

Постійне посилання

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04