[Щоденник досягнень] День 94/100 | 09.11.2018

in #ua5 years ago

Привіт!

Продовжую марафон / експеримент з досягненнями :-)

Досягнення за сьогодні:

  • своєю поведінкою досяг того, що керівник компанії уточнює, яка сума ЗП за цей місяць у мене (я на тормоза не спускаю);
  • здвинув питання рекрутерів та завалу повідомлень з мертвої точки;
  • продовжує менш емоційно спілкуватися з дружиною на емоційні теми.

Успіху вам та віри у себе!


Декілька слів про розділ

В книжці "Бог завжди подорожує інкогніто" я прочитав про метод підвищення/формування самооцінки, вона ж впевненість у собі: протягом 100 днів записувати мінімум 3 речі, якими пишаєшся, завдяки яким - день не пройшов дарма. Мене це зацікавило, то я вирішив спробувати.

Подивимось що з цього вийде 🙂


Джерело картинки


      VOX   Serey   Weku   Smoke   VIZ


published by @chain-post   Steem Golos WLS Serey Weku Smoke VIZ

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76