My entry ulog Tambahan "Terperangkap Lonely"

in #ulog6 years ago

Selepas tulisan saya "Kesepian Terperangkap" diterbitkan, saya secara tidak dijangka mendapati terdapat banyak respons yang masuk, sama ada di blog saya, atau di media sosial saya. Ia agak luar biasa .. Dan tidak untuk membuat orang sesat, saya membuat penjelasan tambahan di Twitter, yang saya harus menambah juga dalam penulisan saya. Oleh kerana lag masa terlalu panjang, saya akhirnya membuat artikel berasingan di sini.
image
Versi kek Twitter saya di Twitter boleh dibaca dalam pautan berikut (sila klik pautan):

Saya juga copy dan paste di bawah dengan penjelasan tambahan sedikit dan edit untuk memudahkan anda membaca:

Tidak pasti di mana untuk bermula .. terima kasih kerana membaca blog saya. Selepas membaca lagi saya bertemu aja kurang kemas. Terimalah ya

Saya mula menulis draf kira-kira sebulan yang lalu dan baru selesai malam tadi. Diedit sedikit hari ini sebelum diterbitkan. Dan ... saya memulakannya (penulisan saya) kerana perkara serupa berlaku pada masa itu, saya dapati jawatan dari sekumpulan kawan tanpa saya. Tetapi bulan lepas saya bertindak balas dengan keren. Jadi itu penambahbaikan, kan? Yay saya ^^
image
Tetapi untuk menulis dengan jujur ​​perjalanan keseluruhannya tidak mudah, ia membuatkan saya menangis beberapa kali sambil meletakkan semua perkataan. Sekurang-kurangnya saya tidak masuk ke dalam keadaan menyerang yang panik sekali lagi.

Terus apa ya, mengapa saya menulis tentangnya .. Saya mempunyai sebab yang bercampur-campur. Saya mahu membiarkannya. Saya tidak mahu orang tahu. Satu lagi bahagian fikiran saya bertanya kepada saya "Bukankah anda sedang memainkan mangsa dan mencari perhatian?" Apa yang dimaksudkan dengan Nat?
image
Tetapi apa ya .. Ya, saya fikir, orang perlu tahu, kes seperti itu (atau lebih teruk) memerlukan bantuan. Dan dengan cara ini, kelihatan seperti itu bukan saya doang. Saya mungkin kelihatan pelik tetapi bukan satu-satunya ... Bukankah kita semua pelik, hehe.

Gini, titik-titik mula bersambung ketika saya melewatinya. Saya berjumpa dengan orang lain yang mempunyai penderitaan sendiri. Satu lagi level2. Tetapi saya boleh entah bagaimana berkaitan kerana saya mempunyai pengalaman ini sendiri (ditulis dalam artikel sebelumnya). Pengalaman saya membolehkan saya berempati dengan orang lain.

Kemudian saya fikir tiba-tiba bahagian lain mula jatuh ke tempat yang betul. Terdedah kepada kesedaran mental hari / bulan dll. Yang paling terkini, ya ini, semalam benar-benar:

Oh ya (ini oot) menarik baru-baru ini saya hanya menonton Into The Woods di kabel TV. Terdapat lagu "Tidak seorang pun bersendirian" ... sempet merasakan pelik aneh .. Rasa aneh untuk mendengar lagu itu kerana .. Saya tahu bagaimana merasakan perasaan kesepian itu, dan ia meninggalkan bekas luka.

Baiklah. Saya harap apa yang saya tulis dapat membawa beberapa pelajaran ... dan meningkatkan kesedaran (jika anda mungkin) :)

Dalam menutup dan menjelaskan .. sekarang bersyukur saya tidak lagi dalam keadaan kemerosotan sedemikian. Mudah-mudahan ia tidak akan berlaku lagi, tetapi jika ia berlaku lagi, semoga saya dan persekitaran saya lebih siap.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34