10 rupearen oharra dut. Gaur egun zikin, urratu, babesgabe, alferrikako, banku-tiraderak etzanda nago

in #valueless6 years ago

Gaur egun, paper zati baten bidez bizi naiz. Baina nire bizitza ez zen horrela.
Duela hiru urte, egoera berri, garbi eta distiratsu batean jaio nintzen. Egun batzuk lehenago Eid bankutik, langile batek lotu zuen sorta nire lagun arruntekin.
Eid-ri buruzko mintegi gisa eman nion haur bati.
Haurra oso kontuz ibili nintzen egun osoan zehar. Usaina apur bat egin ondoren, musu eman nion.

qq.png

Eid ondorengo egunean, haurrak plastikozko banku batean zaintzen ninduen. Egun on bat izan nuen beste lagunekin. Urte batez pozik nengoen. Bat-batean, egun batean bankuko lagunekin atera genuen. Jostailuzko auto baten ordez, gure lekua jostailu-denda batean dago. Egun onak egon ziren. Arriskua hurrengo egunean hasi zen, arrain saltzaile baten poltsikoan sartu nintzenean. Arrain hesia
Nire arnasa poliki-poliki poliki-poliki arropa erretzeari itsatsita zegoen. Kontzientzia galdu nuen, arrain saltzaileari nire ahoan saliva zikinarekin jaten nuelako eta behin eta berriz kontatuz. Inoiz ez dut ingurune zikin eta zikin bat izan egun horretan. Hurrengo egunean arrain eroslearen poltsikoan berriro joan nintzen. Gaztea idazten ari zenean "Maite zaitut sumi" gauean luma batekin garrasika ninduen, orduan nire arima zimurtzen ari zen. Bi egun iraun dezaketen mina jasanezina

qq2.png

Poltsikoan rickshaw puller baten bidez joan nintzen. Izerdi izerduna poltsikoan bi zigarretatik zetorrela zirudien.
Ordubetean eskuak aldatu eta haurtxoko poltsa haurtxo eder batera joan zen. Zeruan nengoen, lurrinak eta dekorazio ezberdinen usaina. Jakina, zoriontasuna ez zen luze iraun. Egun batzuk igaro ondoren, supermerkatuko dendan kutxazain batera joan nintzen berriro.
Horrela, urte gutxitan, eskuak aldatu nituen mila aldiz. Zoriontsu eta batzuetan triste nengoen.
Behin batean, bankuko tiradera giro lasai batean babesten nintzen edertasunaren eta garrantziaren galtzea galdu nuenean.
Orain ni bezala bezalako beste berrien suntsiketa eta berritzaile berri baten zain nago.
Ez dago zain amaitzerik.

Ez dago gure bizitzako eta 10 rupeen oharretako alde handirik. Edonork erabiltzen gaitu bere beharretara. Erabileraren amaieran ahaztu egiten gara Beharrei dagokienez, egun batetik bestera igarotzen gara. Norbaitek zaindu egiten gaitu, eta inor ez da inolako arduragabekeria edo zaborrontzia hartzen. Baina inork ez du gure aurrean beti mantentzen. Horrela, bata bestearen beharrak asetzeko gaitasuna galdu egiten da eta, ondoren, lekuz aldatu eta alferrikako bihurtu gara nonbait. Just itxaron ohar hori zeure burua amaitzeko.

Sort:  

You got a 6.76% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34