DLACZEGO VIMM JEST LEPSZY NIŻ (aktualny) DLIVE?

in #vimmtv6 years ago

Witam wszystkich!
Na moich ostatnich transmisjach na żywo na platformie @vimm co jakiś czas zjawiały się osoby zagubione / nieodnalezione w sytuacji, w ktorej @dlive przeniósł się na blockchain lino. Zapytany o to czy dlive czy vimm pobieżnie opowiedziałem o tym co uważam, jednak wiem, że nie powiedziałem wszystkiego co chciałem przekazać. A więc, ten post będzie od dzisiaj w każdym opisie moich stream'ów i jednocześnie będzie odnośnikiem dla takich pytań w przyszłości. Bez przedłużania zacznijmy:

1. Zarobki
Wiem, że duża część osób zjawiła się na @dlive aby otrzymać jakieś wynagrodzenie za włożony czas w streamowanie. Osobiście chodziło mi o wolność słowa, jednak zamieszczam tutaj ten punkt by odpowiedzieć do wszystkich zaintersowanych. Jak wiemy, póki co kryptowaluta blockchainu LINO jest bezwartościowa, ma się to wkrótce zmienić ale nie zapowiada się na wybitną cenę. Na vimm oczywiście upvote'y nie dochodzą do 1STEEM, aczkolwiek działają tutaj inne społećznosci upvoteujące (część z nich opisałem tutaj), które dają nam też dosyć interesujące sumy. Oprócz tego, nieuniknione, że vimm otrzyma delegację od @steemit w niedalekiej przyszłości, a wtedy zobaczymy ile osób się zjawi z aktualnego dlive'a na vimmie ;)

2. Hosting
Wchodzimy powoli w opisy opcji, których na dlive nadal nie znajdziecie / nie mogliście znaleźć bardzo długo. Hosting to opcja znana z twitch'a, polega ona na tym, że gdy wy nie streamujecie czyli jesteście OFFLINE możecie "hostować" innego streamera który jest akurat ONLINE. Bardzo przydatna opcja gdy znajdujecie się w Masterze na leaderboardzie (co to leaderboard zaraz wyjaśnię). Dobrym urozmaiceniem jest także możliwość hostowania kilku osób, a nie jednej. O co chodzi? Jeżeli mamy tylko jedną osobę ustawioną do hostowania, to kiedy ona i ja mamy wyłaczone stream'y u mnie wraca zwykła miniaturka OFFLINE, jednakże gdy mamy ustawione kilka osób (w ustawieniach po przecinku) gdy ja i jedna osoba mają wyłączone streamy a druga nie, to ją będzie hostować.
Na przykładzie @atnazo:

Opcję tą oczywiście możemy ustawić poprzez:
Settings - Channel Settings - Hosted Channel

3. Leaderboard
Leaderboard to dobry sposób na zachęcenie nas do streamowania. Co miesiąc leaderboard jest resetowany, punkty dostajemy za streamowanie i częstotliwość pisania przez innych na chacie waszego streama. Leaderboard dzieli się na:

  • Master (Top 5 największej ilości punktów)
  • Diamond (1500 do Top 5)
  • Gold (1000 do 1500)
  • Silver (600 do 1000)
  • Bronze - (0 do 600)
    Dlaczego wspomniałem, że Hosting to przydatna opcja dla leaderboard'a? Ponieważ, gdy jesteśmy w masterze wzrasta częstotliwość wchodzenia na nasz profil przez innych użytkowników (zwyczajne zaintersowanie kim jest osoba która tak wysoko dostała się ze swoim wynikiem), dzięki czemu może promować inną osobę która naszym zdaniem jest dobrym twórcą i powinna osiągnąć tyle co my ;)

4. Tworzenie postu co jakiś czas
Opcja, której brakowało mi na dlive. Jeżeli jesteś streamerem, który streamuje dobre kilka godzin, i chciałbyś otrzymać kilka razy swoje wynagrodzenie nie ma problemu. Ustawiasz co ile godzin chcesz by nowy post tworzył się na @steemit.

(Tą opcje znajdziesz w dashboardzie, który znajduje się po lewej stronie na stronie głównej.)

5. Nie jest wymagane robienie nowego posta gdy OBS rozłączy się ze streamem.
Bardzo przydatna opcja, której brakowało na dlive. Aktualny dlive już ją posiada, ale jak widać przez tak długi czas nie mogli oni tego zrobić a na vimm mamy to, i nie trzeba się o to martwić. Co tu więcej pisać, BARDZO PRZYDATNE.

6. Dowolne SubCategory
Wiecie co mnie irytowało na dlive? Iż nie dało się ustawić tej gry, w którą gramy. Ja stosunkowo grałem w gry inne niż wszyscy na dlive, więc większość moich streamów miało oznakowanie "Gaming: Other". Na vimm możemy napisać co chcemy w subcategory, a nie wybierać to co nam na chama wciskają.

7. Brak podziału na narodowości
Na chwile wracamy do zarobków. Na dlive bardzo zauważalne i odczuwalne było dzielenie na narodowość. O co chodzi?Chodzi oczywiście o to, że jeżeli robisz większy zysk nowej widowni dla dlive lub po prostu jesteś turkiem lub Wenezuelką to dostaniesz o wiele większe wynagrodzenie. Jeżeli jednak jesteś polakiem, to nie licz na takie zarobki. Musisz się nacieszyć się co najwyżej 10$. Dlaczego? Bo po prostu dlive nie był uczciwy, na vimm na szczęście nie ma tego podziału i to jeden z lepszych aspektów tej platformy.

8. Polska twarz w administracji
Na dlive jako Polacy nie mieliśmy żadnego Polskiego administratora, który mógłby nam pomagać w danym przypadku. Musieliśmy więc kontaktować się po Angielsku a jak pewnie wiecie, nie każdy go zna na 100% dobrze. W tym wypadku, z problemami możemy właśnie zgłosić się do @maxofp2p.

9. Wsparcie ze strony wielu Whale'ów ze steemit.
Znowu na temat zarobku, ale warte wspomnienia. Whale to z ang. Wieloryb, czyli postać na steemit, która ma MEGA duży upvote. Na vimm dokonuje tej czynności m.in. @thejohalfiles, przy pomocy swojego konta dając upvote oraz z konta @account987598025 rozdaje gifty różnej wartości, od 100steem wzwyż. Dlatego póki vimm nie ma delegacji, i tak da się z tego wyciągnąć interesujące pieniądze.

10. @vimm.bot
Coś co powstało stosunkowo niedawno, ale na dlive czekałem, czekałem i nadal tego nie otrzymałem ;)
Alternatywa nightbota, z opcją song requestów, regular wiadomości oraz komend.

Dobrze, a więc to na tyle, dosyć długi wywód i mam nadzieje, że treściwy. Chciałem to napisać, bo planowałem to od dawna ale nie starczyło czasu. W razie pytań oczywiście zapraszam do sekcji komentarzy ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17