Yannist(Talks, proverbs and sayings, prayers.

in #wafrica6 years ago

I thank God for my life it's testimony ,I no fit go broke everyday Bros I'll be tasting money.. Who say this boy no go progress their life go bend like that girl bowleg ##Eating liver inside pool Liverpool Doris Simeon OSAKPOLOR he doesn't gym

Na agbero dey break bottle me and my guys dey break record

Na belle tell fire say pot E say now fire and pot dem no dey play n food no gree don Na who dey suffer am oh belle😩

Rat no dey fear o, but occasion when cat many rat no dey near ☺️

Rain don fall but ground no know😕

  • [ ]
    Ask alomo the truth is bitter

make I stop there for today😂😆

Sort:  

To get upvote from @wafrica, the post needs at least 300 characters! Please describe your work in detail ;-)

Congratulations @lifeofjustkoko! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63594.33
ETH 3039.42
USDT 1.00
SBD 4.10