Witcher 3: Blood and Wine is awesome

in #witcher5 years ago

Mówiłem już, że "Krew i Wino" to jeden z najlepszych DLC-ków i dodatków do gier, w jakie grałem? W sumie rzuciły mi się w oczy tylko 2 wady tego dodatku -> cała masa niepotrzebnych śmieci i śmieszne bugi z respawnem przeciwników. Nie wiem po co je dodali, niewiele z nich można zrobić, a tylko gracą. Zabijesz ich, znikną za mini-mapą i zmartwychwstają :F. Jakby siedział tam Vilgefortz i spamował przywracaniem życia XD. Na szczęście to tylko w nielicznych questach. Szkoda że nie dotyczy to potworów, tylko humanoidalnych istot, bo nastackowanym mieczem od Pani Jeziora szybciej bym ciął wrogów.

Ale tak poza tym - złoto! Mapa jest wypchana kontentem i ma zawartość jednej gry. Gry, a nie dodatku za 80 ziko, czy po ile on tam wychodził w dniu premiery. No i ponownie - Tousiantt jest zgodne z wizją Sapka, jak Dziki Gon. A już na pewno rycerze (nawet jest quest z pomocą dla błędnego rycerza, jak po spotkaniu Geralta z Avallachem w książce!), drama z Jaskrem i piękno królowej tej krainy.

Błagam Was w tym CeDePie. Zróbcie egranizację sagi. Z podobnie wypchaną zawartością. To byłoby cudo. <3 Opowiadania jako dodatki również.

A muzyka to 10/10, jak zwykle.

Sort:  

Wczoraj skończyłem przygodę z trzecim Wieśkiem. Zeszło mi prawie 200 godzin. Kupiłem jakiś czas temu w promocji edycję GOTY za 45 złotych i chyba były to najlepiej wydane pieniądze od dawna :) Ogólnie nie jestem fanem fantasy, nie czytałem książek o wiedźminie, nie oglądałem Gry o Tron i nie grałem w poprzednie części z tej serii, ale w trzecią wpadłem jak śliwka w kompot. Całościowo gra mi się podobała bardzo, a oba dodatki robią robotę. W Krwi i Winie najbardziej podobał mi się jeden z końcowych etapów, rozgrywający się w księdze z wirtualnymi bajkami :)

[uwaga spoilery]

Patent z księciem, który spadł i złamał sobie kark próbując dostać się do wieży Długowłosej i sama Roszpunka, która powiesiła się na żyrandolu i własnych włosach, czy dziewczynka z zapałkami handlująca fistechem.

[koniec spoilerów]

No po prostu złoto. Do tego wszędzie rosnące magiczne grzybki z gatunku Psilocybe McKennaii wielkości człowieka ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15