Vi sitter här som två vrak

in #work6 years ago

Det senaste dygnet har vi fällt ett stort träd med en massa grenar. Vi körde 2 lass till återvinnningen. Vi har krattat och burit grenar i massor av timmar. Det har varit soligt och fint nu i flera dagar men snön ligger i högar lite här och där. Vi är lite sugna på att träffa folk men jag är lite förkyld så vi blir hemma. Imorgon ska jag flyga till Lund och det är väl typiskt att bli förkyld så lämpligt. Det är bara att hoppas att det går över snabbt.

Jag ska gå kurs i 4 dagar och lära mig mera om EFT-metod - Emotionally Focused Therapy for Couples. Det ska bli spännande och jag hoppas bra.

Sen ska jag träffa dottern som kommer från Göteborg också. Vi ska göra Lund. Jag såg t ex att det fanns massor av loppisar.

Sort:  

Congratulations @sonjabjork! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new SteemFest⁴ badge is ready
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17