Na krilima znanja (On the wings of knowledge)

in #wwf5 years ago (edited)

Ovoga puta sam priuštila sebi tu mogućnost da prisustvujem ovogodišnjem Kongresu studenata biologije pod nazivom "Na krilima znanja".
Kongres je održan na Zlatiboru, a ja ne mogu, a da ne napomenem da sam se predivno provela, kako zbog okruženja, tako i zbog društva sa kojim sam provodila vreme.

image
image

Imali smo svakodnevna predavanja i radionice koje su bile zanimljive i zahtevale su aktivno učešće što nama nije toliko teško padalo jer, kao što rekoh, bilo je zanimljivo.

image

image
image

Na radionici "Studija slučaja" dobili smo fatografije zaraženih biljaka i morali smo da u roku od 24h otkrijemo šta/ko je uzrok zaraze, napravimo prezentaciju i prezentujemo svoje rezultate. Verujte, sjajno smo se snašli, moja ekipa je osvojila prvo mesto na šta sam jako ponosna.

image
image
image
image

Zar je moglo proći bez žurke?

image
image
image
U nastavku ću okačiti još par fotografija.
Ja sam se odlično provela, nešto novo naučila, stekla nove prijatelje. Potrudiću se da i sledeće godine obidjem Zlatibor. Zašto da ne ponovim opet ovako dobro iskustvo?
image
image
image
image
image
image

Sort:  

Congratulations @marijamarkovic! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 400 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marijamarkovic! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63722.47
ETH 3049.10
USDT 1.00
SBD 4.03