Gaur niretzat horia da. Hartu 3 aste bulegoan utzi. Bulegora bueltan, ikus Hasnat

in #yellow6 years ago

Hasnata Ashish-eko nire laguna da eta garai batean oso lagun ona izan zen. Ashish-ko klaseak maitatu nituen, haiei bizkarra emanez. Gezurrak lekuz salbatu gintuen irribarre bat da!
Hassnatek nire urratsak zituela eta konturatu nintzen. Irribarre txiki bat ere eman nuen. Galdetuz gero, urte asko daramatzatela pentsatzen dudanean, biak elkarrekin ibiltzea komeni da. Horrek esan nahi du bide horretatik ibiltzea modu bakarrean ihes egitea.

hh.png

Etxera itzuli baino lehen gozoki gozo asko erosi nuen, Rasheden alaba.
Rashid nire etorkizuneko senarra da Bere alaba esan nahi du biharko nire alaba izango duen loro txiki hori. Rashid-en aurreko emaztea haurdun zegoen bitartean edo bertan ostatu hartzea erabaki zuen. Maitagarrien jaiotzaren 4. eguna ez zen irribarrea izan, eta ama berria, neska ez zen herrialdera irten. Azken hiru urteetan, Rashedek eta bere ama maitatu egin zuten beren maitearen ardura. Duela azken bi hilabete, andrearen trazua.
Utzi zuenean, nor izango litzateke amona ikusiko, beldurra orain bere agerpena da. Rashed ezkondu behar izan zen bigarren ezkontzearekin ".
Anand etxetik bulegora bueltatu zen. Bat-batean, Hassnapp-ek ihesi ihes egin zuen, eta irribarretsu zergatik ari zen galdetzen.
Bat-batean, Ashish eta Ashish-k unibertsitate osoarentzako emakumezkoak izan zituzten. Ikasketak amaitu zituzten. Ashish bere aitaren negoziora sartu zen. Bi familiari buruz kontatu ondoren, harritu egin zituzten biak.

hh2.png

Esan zuten beren harremana askoz lehenago ezagutzen zutela eta bi familiak adostu zituztela. Hitzaldia inguruko etxeko ikuskizunean eraztuna aldatzea zen. Ondoren, abenduko neguan, azkeneko ezkontza ekitaldia.
"Gure konpromiso egunean, nire gilipollasuaren erdian eseri nintzen eta pixka bat negar egin nuen eskuak eusten." Galdetu nion: "Zergatik negar egiten duzu?"
Ari zaren ergelak bada, "Nire bestfirst izango dut ezkontza ondoren?" Edo ez zait bururatzen nirekin barbakoa batean
Ginen bezain laster barre egiten ginen. Hasnat gurea zen. Harrigarria da pentsatzea, bere lanarekin bat egiteak huts egin ez zezan. Idiota izugarrizko talentuarekin maitemindu zen izugarrizko garaiaren hasieran. Poltsan ezkutatzeko gauza asko ergela zen! Haiekin haserretu ginen. Beraz, haserre eta haserre egotean eseri eta eseri nintzen aurrean. Sukanya izeneko neska ederra ezkondu zen ohoreak amaitu aurretik eta Amerikara joan zen.

Sukanya-ren ezkontzarako albisteak jaso ondoren, negar egin zuten negarrez egun hartan. Hasi justizia egiteko eta onena milaka edozein harremanetan abokatuak Hasnat hasi duten gune honetako dugu profesional batek egingo du zure alde borrokatzeko eta zure bataila amaiera jarri aurkitzeko. Ordaindu Ezagutu onena irakasleak Hasnat ordaindu espezializatu gure direktorioa bidez. Hala eta guztiz ere, gaur egun ikusi dut Hasnin ia 5/6 urte beranduago. Herrialde batetik irten naiz leloa jaso eta gero galdetu nion galdetu nionean. Nork daki ergela inoiz bezain oldarra dela! Denbora guztia eta denek aldatzen dute.

Sort:  

You got a 4.91% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31