יום הרפואה הסינית בישראל 9.5.2018

in #accupuncture6 years ago (edited)

השבוע (9.5) יתקיים בארץ יום הרפואה הסינית. למה בעצם אני כותבת לכם על זה? ובכן, הסיבה היא שלי יש נסיון מאד מוצלח עם אקופונקטורה, ואני רוצה לנצל את הבמה הזו כדי להמליץ לכולם, ובחום.

image.png

בעברי, סבלתי מאד מכאבי מחזור ותסמונות פי.אמ.אס. אני מדברת אתכם על יסורים קשים. על לא לקום מהמיטה, ולהיות מושבתת שבוע.

image.png

יש נשים שלא מכירות את החוויה הזאת. שמעתי על 2 כאלו באופן אישי, אבל אם גם אתן מהסובלות, אני יכולה לספר לכן ש2 טיפולים בדיקור הצילו אותי מהגיהנום הזה, ומעל שנתיים שפשוט לא כואב לי. לא מציק לי. ואין לי הכנה של שבוע רעב ועצבים לפני שמגיע ה-זמן הזה בחודש. זה בטח גם הופך אותי ליותר ידידותית לסביבה.
בעיה נוספת שאני סובלת ממנה רב חיי - דלקות פרקים כרוניות. זה ענין תורשתי כזה, שאני בעוונותי החרפתי כשלמדתי קרקס. מה זה אומר בפועל? שלאורך רב חיי, פעם בחודשיים-שלושה לא יכולתי להזיז את כפות הידיים, לא יכולתי לדרוך וללכת כמו שצריך (2 רגליים, 6 מפרקים דואבים), כתפיים, מרפקים... כל החיבורים בגוף צועקים. לרפואה המערבית לא היה פתרון אמיתי להציע לי, ושנים חשבתי שזהו גורלי, ואם זה מה שנגזר עלי...

my-meme (5).jpg

אבל אז פגשתי את הדיקור. טיפול אחד הספיק להפסקת הכאב, ומאז כבר שנתיים שאני נטולת דלקות. אני בעצמי בשוק בכל פעם שאני חושבת על זה. שנתיים בלי דלקת פרקים!
אלה 2 דוגמאות קיצון אישיות. מאז שאני מטופלת בדיקור, כמעט אין בעיה או קושי, שאני לא מוצאת לו פתרון שם. התקררויות, כאבי גרון, חולשה, אפילו מצב רוח רע ועיפות. ואחרי כל טיפול אני מרגישה טוב יותר. ממש טוב יותר, עם ובלי קשר לבעיה הספציפית, שבה באתי לטפל. חיונית יותר, אנרגטית ושמחה יותר, ומפה לשם, אני מוצאת את עצמי ממש מחכה לטיפולים, ולכן אני שמחה על ההזדמנות להמליץ על המתנה הזו לכולם. יום הרפואה הסינית, הוא לגמרי ההזדמנות

my-meme (6).jpg

אז מה זה בכלל רפואה סינית?
תחום רחב של פרקטיקות רפואיות מתחום הרפואה האלטרנטיבית שנעשה בהן שימוש בסין במשך למעלה מ-2,000 שנה. בין הפרקטיקות: שימוש בצמחי מרפא, דיקור, טיפול במגע, תרגול גופני ועצות תזונתיות. אבחון מתבצע ב 4 דרכים - התבוננות, האזנה והרחה, מישוש (דופק וכו') ותשאול, ומשם כל מטפל בוחר את הדרך, וצורת הטיפול הנכונה למטופל, יש מודלים, יסודות,יין ויאנג, ערוצי חיבור, ועוד כל מני מילים שאני לא באמת מבינה, אבל המטפלת שלי כן, והתהליך מענין, נעים ומרפא. כשבקשתי מיפעת - המדקרת שלי להגדיר את הרפואה הסינית במשפט, היא ענתה שעם כל הפשטות שברפואה הסינית, זה לא פשוט להגדיר, אבל לעניות דעתה זה משהו כמו -
פתחו לי פתח כחודו של מחט ואפתח לכם פתח כפתחו של אולם - שינוי קטן (בזרימה, בכיוון, בחשיבה, בפיזי, במנטלי או ברגשי) מביא איתו הרבה שינויים לטובה, ודיקור (ושאר השיטות) היא דרך טובה ליצור את השינוי הזה
למי זה טוב?
ובכן, לכולם. כאבים? מחלות חורף? אלרגיות? חוסר איזון? עיפות? לכולם האקופונקטורה מציע פתרון. לשמחתי אני אישה בריאה סכה"כ, אבל אני יודעת שגם למחלות ובעיות חמורות יותר, יש מענה, ובהחלט שווה להתיעץ עם מטפל מוסמך.
מתי?
תמיד. יחד עם זאת, כפי שכבר אמרתי, ב9.5 מתקיים יום הרפואה הסינית בישראל, ומיטב המטפלים מציעים שם את שירותיהם, אם ללא תשלום, ואם במחירים סימליים של ממש. מעין יום טעימה שכזה, נצלו אותו, לבוא, להתיעץ ולשאול.
אם אתם חיפאים - אני ממליצה על יפעת בן דוד, המדקרת הנפלאה, שגילתה לי את העולם הזה, ופותחת את הקליניקה שלה בבת גלים לרגל החגיגות (אם אתם רוצים לתאם איתה 0533378077), אם לא כאן תוכלו למצוא רשימה מסודרת של מרפאות ומטפלים שלוקחים חלק בפרויקט הנהדר הזה, לפי הקרבה למקום מגוריכם :)
מקווה שיועיל ויטיב איתכם

my-meme (7).jpg

Sort:  

פוסט מדהים רונה!
!אח שלי מדקר, ואני מאוד מאמין ברפואה הסינית
הצילה אותי לא פעם ולא פעמיים
יש ברפואה הסינית חוכמה אדירה

Resteem bot Service! Promote Your New Post.Find New Freinds - Followers - Upvotes. Send 0.400 SBD and your post url in memo and we will resteem your post to 9000+ followers from two different account.@stoneboy and @vimal-gautam.

You got a 1.43% upvote from @postpromoter courtesy of @ronabar!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17