You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: August 9 2019

in #actifit5 years ago

Bardzo ładny wynik :)

Jeśli chodzi o zliczanie kroków to myślę, że ta apka jest bardziej "czuła". Mnie zwykły krokomierz w telefonie zwykle podaje wynik o około 2000 kroków niższy. Actifit ma to do siebie, że nalicza "sztucznie" kroki", jeśli na pzykład ruszasz telefonem (kiedy go chowasz do kieszeni lub go wyjmujesz, kładziesz go na stole i podnosisz). Moim zdaniem mogliby zmniejszyć (w jakiś sposób) czułość sensorów ruchu, bo przez to można nieco "nagiąć" wynik.

Sort:  

Dziękuję :) Jeszcze trochę pływałam ale bez telefonu ;)

Masz rację, apka jest zdecydowanie bardziej czuła. Mam wrażenie, że rejestruje także ruchy ciała a nie tylko kroki bo sama zaproponowała aerobic, to akurat mi się podoba bo wyszło zgodnie z prawdą.
Krokomierz podaje mi dzisiaj tylko 3697 kroków, więc różnica jest raczej spora. Jeśli ta apka rejestruje rzeczywiście inne ruchy ciała poza krokami to uważam to za spory plus.

Zobaczymy jak dalej potoczy się ta przygoda ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64230.75
ETH 3149.35
USDT 1.00
SBD 3.85