My Actifit Report Card: dubna 9 2019

in #actifit5 years ago (edited)

Když už se řada z nás tak pěkně hýbe. Víte, že Světová zdravotnická organizace doporučuje denně udělat 10 000 kroků, což dělá zhruba 7,5 kilometru?

A víte proč je mi to úplně jedno a nemám tyhle věci úplně v lásce?

Důvod je prostej. Vytváří to stres. A moc stresu neprospívá asi nikomu...

Už jsem o tom slyšel mluvit spousty lidí. Pořídili si chytrý hodinky a ty měli tuhle metu přednastavenou. A protože málokdo z nich byl na podobnou zátěž připravenej, dodělávali tenhle "domácí úkol" po nocích. Bez legrace...ve 23 hodin vstali z postele a chodili po ložnici, protože před sebou měli tuhle bájnou metu.

Já třeba 10 000 kroků denně neudělám. Jsou dyn, kdy udělám sotva 6 000 a jindy zase třeba 20 000 (třeba minulý týden jsem překročil metu 10k jen třikrát). V průměru to dělá zhruba 80-100 tisíc za týden. Jenže já sem celkem trenovanej člověk. Celkem běhám, hodně se hýbu. Mám na to podmínky a čas. Protože mě to baví a dělat to chci. Ale někdo má priority nastavený jinak. Má úplně jiný starosti, úplně jiný hodnoty a potřeby...

Proto každýmu doporučuju, aby se na nějakých 10 000 kroků vykašlal a bral to ne jako metu, ale jako údaj. Jeden z mnoha. Údaj, který mu říká, jak žije, jak se (ne)hýbe. A podle toho potom případně zaujal stanovisko a přijal nějaký opatření, pokud se mu to zdá podstatný a důležitý. Ale fakt si nemyslim, že je třeba kvůli tomu vyšilovat. Ona nakonec chůze taky není všechno. Žádná samospásná věc. Žádnej svatej grál.

Tak z toho nezblbněte :)

15161
Running, Walking

Sort:  

plnej souhlas i když já mám mety rád :) ale asi ne zrovna tyhle :)

Pravdu díž, měl jsem to tam napsat...pokud je 10 tisíc kroků cíl, nějaká meta, proč ne? Ale pokud je cílem zdraví, asi bych volil jinou cestu, než o půlnoci chodit po bytě, abych splnil kvóty :)

Congratulations @bodie7! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Si psal o me? :)) Kdyz jsem na zacatku porizeni hodinek vstala ve 23:45 protoze mi zbyvalo uz jen 700 kroku, takze jsem cupitala po pokoji? :)
Nebo jsem mavala co nejvic rukou, protoze sem zjistila, ze i tak se daj nahnat kroky 😀 Nastesti me to uz preslo :))

Posted using Partiko Android

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 48.25 AFIT tokens for your effort in reaching 15161 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 1.16% upvote via @actifit account.
Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

!bookkeeping drugwars

Hi @bodie7!

drugwars

Received:

  • 3.018 STEEM from daily
  • 1.971 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 4.989 STEEM

Total:

  • 0.000 STEEM

First transfer was before 59.59 days.
Your ROI per day is 1.68 % and you are earning approx. 0.08 STEEM per day.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 1.70 % and you are earning approx. 0.08 STEEM per day.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62579.42
ETH 3010.71
USDT 1.00
SBD 3.42