You are viewing a single comment's thread from:

RE: Actifit: Ocak 10 2019

in #actifit5 years ago

Doğanın insanı iyileştirici, sakinleştirici gücüne inanan biri olarak bu konu üzerine küçük bir araştırma yapmıştım.
Doğanın stresi azalttığını ve insana iyi geldiğini kesinlikle gördüm. Filozofların, hayatı anlamlı yaşayan özel insanların yaşamlarına bakınca doğanın önemini daha çok kavrıyoruz.
Peki, sanal ortamda bu hissi tatmin edebilir miyiz? Birebir yerine geçmez, ancak mutlu ediyor. İnsanlar, sanal olarak huzur buluyor.
Örneğin; Kamp Hali twitter sayfası bu durumla ayakta kalıyor. Nereden mi biliyorum? Çünkü, arkadaşımın.

Bu arada kamp ve doğa hayatını deneyimlemek için birkaç kere yalnız başıma doğada bulundum. Fırsatı olan herkese tavsiye ederim.
Gönül ister ki böyle resimdeki gibi yerlerde yürüyelim sözünüzü şu biçimde değiştirmek isterim: Gönül ister ki doğada yaşayalım. Ama şimdilik işlerimiz var :)
İlgiyle takip ediyorum ve kaleminizi beğeniyorum. Daima huzur bulduğunuz yerlerde olmanız dileğimle.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57768.72
ETH 2943.36
USDT 1.00
SBD 3.66