You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krátký příběh z cest

in #actifit5 years ago

Je hezké, žes zastavil. Ne vždy to taky lze. Bohužel hodně zvířat takhle špatně končí. Hlavně noční tvorové jako jsou třeba ježci.
Zase na druhou stranu některá zvířata se naučila dohlédnout se před vstupem do vozovky :-)
Nejhorší jsou ale v tomhle kočky.
Jsou schopné skočit přímo před vozidlo i když ho vidí a střetu pak už nikdo nezabrání...

Sort:  

Osobně mám pro vodní ptactvo slabost. V ZOO s vodními opeřenci jsem schopen strávit většinu času.
Jestli kočky nebo ježci. Nejhorší pro řidiče je moment překvapení. I když je kolikrát rozhled až na vzdálenost dálkových světel. Stane se, že těsně před vozem něco skočí do jízdní dráhy. Při pohledu na způsob jízdy ostatních řidičů v noci, mi připadá, že tento fakt si vůbec neuvědomují. Akorát na dálnici, tu lze v tomto ohledu považovat za bezpečnou. Jsou oploceny.
V tomto ohledu jsou snad i nejhorší elektrická vozidla. Už nejednou jsem si mohl srnku u silnice téměř pohladit. Vůbec mě neregistrovali. A jednou se mi povedlo takhle projet kolem ryjicích si divokých prasat.

Posted using Partiko Android

Hmm, elektřina je tichá. To je zrádný.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87