You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: February 11 2019

in #actifit5 years ago

Καταρχήν θέλω να μου πεις με τι συνδυάζεις αυτή τη σάλτσα.. θα τη δοκιμάσω και θα σου πω
Σχετικά με το άλλο, πρόκειται για ένα νέο κανάλι, το hyperspace.app - δεν έχω αντιληφθεί πλήρως τί παίζει.
Το παραπάνω είναι εν γνώση μας ότι υπάρχει, έχουμε πρόσβαση εδώ και 2-3 ημέρες και ακόμα το ψάχνουμε ....
Ευχαριστώ για το ταγκ!

Sort:  

@katerinaramm χρησιμοποιω αυτη την σαλτσα σαν ντρεσινγκ σε σαλατα. γενικα νομιζω οτι θα ταιριαζει σε κρυες παρασκευες.

το hyperspace το εχω δει ειναι ενα ακομα κρυπτοκοινονικοδικτυο . δεν εχω χρονο ασχοληθω.

μεταξυ μας ουτε και για το στιμιτ εχω χρονο , αλλα τεσπαααα .

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67646.69
ETH 3790.48
USDT 1.00
SBD 3.50