Odfajkowane

in #actifit4 years ago (edited)

Po wczorajszym maratonie dzisiaj zrobiłem tylko to co trzeba. Miały być trzy godziny i były trzy godziny. Ani kwadransa więcej. Odpoczynek też się należy.

W pierwszej godzinie odwiedziłem przedziwny budynek, w zasadzie biurowiec. Zbudowany ponad 10 lat temu. Położony między Oliwą a Wrzeszczem przy ul. Abrahama. Przed wojną była to ulica hmmm "Pokoju po Potopie". 3 maja 1660 w Oliwie podpisano Pokój Oliwski a jedna z delegacji właśnie tu miała swoją siedzibę.

Jakby w nawiązaniu do tego zbudowano pałac-biurowiec, który nadawał by się na siedzibę Muzeum Walki z Czymkolwiek lub Mauzoleum Wielkiego Bohatera. Myślę że można ten styl nazwać neosocrealizmem. Forma gmachu, ozdobne gzymsy, marmurowe wnętrza. W tym miejscu jest to dla mnie jednak koszmarek architektoniczny.

Z pudełkiem pełnym smakołyków pojechałem też dzisiaj do osoby, która na oko raczej takiego pudełka nie powinna otrzymać. No cóż. Klient płaci i wymaga nic tu nie ma do gadania.

Ten kolorowy 🌋 to mural brazylijskiego "Prozaka".

Polubiłem jeżdżenie po Zaspie. Świetne jest to, że jest tam tyle możliwości i wariantów jazdy.

Kolejne zlecenia były już powiązane z Wrzeszczem. Najpierw miałem kurs "z jajkiem" tzn. jechałem z rosołem, który na moje oko był dość słabo zapakowany. Wybrałem przez to dłuższą drogę, ale po równym. Udało się rosół dojechał w stanie nienaruszonym.

Ostatnie dwa zlecenie to "festina lente". Pośpiech, ale bez wariactwa bo ono nic by tu nie dało. W pizzerii musiałem sporo czekać na risotto i przez to do kolejnego klienta miałem jakieś 5 minut opóźnienia.

Jestem zmęczony i cieszę się na niedzielę. Myślę że w minionym tygodniu zrobiłem tyle zleceń, że teraz będę mógł trochę spasować.

12006
Cycling

Opera Zdjęcie_2020-01-25_185119_docs.google.com.png

Opera Zdjęcie_2020-01-25_184839_www.strava.com.png

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 68.88 AFIT tokens for your effort in reaching 12006 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.75% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L2
+ 12 % AFIT
Thanks to your friend @browery
+ 5 % AFIT
Thanks to your friend @browery
Boosts increased your AFIT earnings by 7.3800 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

GRATULACJE! Twój post został wylosowany w dzisiejszym raporcie Codziennika i w najbliższą niedzielę otrzymasz część puli tokenów Sports!
Liczę na Twoją dalszą aktywność na tagach #polish i #sportstalk. Powodzenia w następnym losowaniu😉 !DERANGED
@tipu curate

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71