Nic się nie dzieje a potem łup!

in #actifit4 years ago (edited)

Dziwny ale i męczący dzień. Z jednej strony na grafiku się wynudziłem. Nic się nie działo chyba przez godzinę. Czekałem w markecie razem z drugim kurierem, który miał dokładnie to samo. Musiał być wtedy naprawdę mały ruch. W ciągu trzech godzin miałem tylko dwa zlecenia.
Opera Zdjęcie_2020-01-27_182124_www.strava.com.png
Wszystko jest na mapce, także nie będę się rozpisywał. Albo będę :)

Godzina z tym widokiem...

I. Przed tym lokalnym zleceniem byłem w markecie, po zleceniu też. Samo zlecenie Ok. Fajnie że mi ktoś szlaban otworzył.

II. Po ponad 2 godzinach system wysłał mnie do Wrzeszcza. Fajna lokalna dostawa. Ładna uliczka, ale nie miałem czasu na zdjęcie. Był też napiwek.

III. Dostałem 5 minut na dojazd do centrum Wrzeszcza (czyli będę spóźniony jakieś 3 minuty). Zlecenie dość niewygodne bo do akademika Politechniki. Nie dość że finisz mocno pod górkę to jeszcze bardzo ruchliwa i wąska droga. Niestety klient źle w aplikacji oznaczył numer i przez to 5 minut się szukaliśmy. To był Azjata i miał fajnie krzaczkami napisane swoje imię na paragonie. Ktoś się naprzepisywał.

IV. Będąc przy akademiku dostałem zamówienie by jechać do czekającego już 5 minut jedzenia we Wrzeszczu. Testowałem inną drogę przez las. Też kiepska bo po drodze są schody. Oba warianty widać na mapce. Takie mają widoki - prosto na Elektrociepłownię

Najgorsze było jednak to, że z tym jedzeniem miałem jechać aż na ul. Focha, czyli obrzeża Suchanina. Daleko i pod górę, do tego schodami, po drodze omijając płoty.

V. Wracałem przez Wrzeszcz by system zawołał mnie do Oliwy do Olivia Star do opóźnionego zlecenia, czekającego już od 5 minut. Przedziwna sytuacja bo dla mnie to było jeszcze jakieś 12-15 minut jazdy. Widocznie wywołało wszystkich kurierów właśnie gdzieś poza Oliwę i Przymorze. Ze zleceniem jechałem do najdłuższego falowca. Byłem opóźniony 15 minut. Tam się wyłączyłem.

Dziwne były te dzisiejsze kursy. Dalekie, jakby wywiało kurierów. Z drugiej strony niewygodne bo pod górkę. Za to na grafiku można było czytać książkę.

15017
Cycling

Opera Zdjęcie_2020-01-27_182611_docs.google.com.png

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 67.76 AFIT tokens for your effort in reaching 15017 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.72% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L2
+ 12 % AFIT
Thanks to your friend @sk1920
+ 5 % AFIT
Thanks to your friend @sk1920
Boosts increased your AFIT earnings by 7.2600 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73