Hurra! Znowu było jak w grze komputerowej

in #actifit4 years ago (edited)

Opera Zdjęcie_2020-01-29_174822_www.strava.com.png
Dzisiaj miałem w planach trzy godzinki jazdy i jeździłem w pracy właśnie tyle. Potem jeszcze wracałem 15 minut do domu. Oby tak było zawsze! Było co robić i czas minął szybko. Minimalistycznie zakładałem, że chciałbym dzisiaj dowieźć jedzenie 4 klientom. To by też znaczyło, że dobiję to progu 70 zleceń, który da mi dodatkowe 200 zł. Udało się i to z nawiązką. 7 zleceń - to daje 2,3 zlecenia na godzinę. Tak dobrze nie było od Nowego Roku!

Po kolei:

I. Po 10 minutach od wyjechania z domu cofnęło mnie troszkę i musiałem odwiedzić nową burgerownię. Z przyjemnością tam pojechałem. Nigdy tam nie byłem a to blisko domu. Fajne wnętrze, leciała też przyjemna muzyka (coś a'la Beatlesi). Po odebraniu jedzenia okazało się, że mam podwójne zlecenie. Zdrowa restauracja z sąsiedniego centrum biurowego mnie zawołała. Ekstra! Dwie pieczenie na jednym ogniu. Z pierwszym zleceniem jechałem do sprytnie nazwanego osiedla ["Oliwa Park"] (https://goo.gl/maps/FUF5mLVHHGrhRRER9) . Jak to zwykle w reklamach jest to minięcie się z prawdą. Do parku w Oliwie jest stąd 1,5 km, w dodatku osiedle to znajduje się na Przymorzu a nie w Oliwie.

Udało mi się wjechać i wyjechać z osiedla dzięki wyjeżdżającym autom.

II. Drugie zlecenie to wizyta w nowych domkach nad morzem. Jadąc Piastowską widziałem morze. Ciekawe nowe osiedle. Jak z katalogu, tak bardzo z katalogu, że aż dziwnie.

III. Będąc w Jelitkowie zawołała mnie pizzeria z Przymorza. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. To był znak, że jest duży ruch bo Jelitkowo jest oddalone od naszych restauracji. Zlecenie było krótkie i przyjemne - w obrębie dzielnicy.

IV. Zaraz po oddaniu pizzy dostałem polecenie by jechać do restauracji węgierskiej a z tym jedzeniem no pogranicze Zaspy i Brzeźna. Myślałem, że do salonu sprzedaży, ale jednak nie. Trafiłem do ładnego, białego osiedla. Ma ono jednak dla mnie wadę - okropny domofon. Miałem instrukcję jaki kod wpisać, ale to wcale nie było ułatwienie. Podpowiedź klienta to było powiedzmy: "kod domofonu 07632 dzwonek". Wciskałem to i nic. W końcu zadzwoniłem do klienta - zszedł do mnie i pokazał, że wciskając 07632 dzwonek otwierał drzwi. Nie dałem za wygraną i pokazałem mu, że jak ja wciskam 07632 dzwonek to drzwi nie otwieram. Dlaczego?

W tym cholernym domofonie pierwszą cyfrę kodu należy nacisnąć krótko...

V. Ruch był duży bo byłem daleko od restauracji a jednak zlecenie od razu przyszło. I tak jechałem do Wrzeszcza po dwa dewolaje. Z nimi jeździłem w obrębie Wrzeszcza do Pani u której byłem jakiś tydzień temu.
IMG_20200129_160758[1].jpg
To co ma ona genialnego na klatce schodowej to stoliczek. Jakby idealnie na moją torbę! Normalnie trzeba klękać lub kucać by tę torbę otworzyć a tu kulturalnie stawiamy na stoliczku. Ekstra (znowu to słowo!)

VI. Kurs z centrum Wrzeszcza na ul. Wajdeloty (ładna uliczka, polecam jak będziecie w Gdańsku). W pizzerii dość długo czekałem na zamówienie, spóźniali się. Leciała fajna włoska muzyka.

VII. Powtórka z rozrywki bo wróciłem do pizzerii ("O znowu Pan!"). Jechałem tym razem na ulicę Współczesną. Tu popatrzcie (https://goo.gl/maps/8fDQQiPCSiv7UxpF8) jak to jest pod górkę.

Od razu po zleceniu się wyłączyłem w aplikacji i wróciłem do domu. Potrzebuję trochę odpoczynku, żeby nogi odpoczęły. Pierwszy miesięczny próg bonusowy (70) osiągnąłem. Kolejny (110) postaram się zrobić w dwa tygodnie. Już wiem, że trzeci próg (140) mimo że mam dobre tempo nie dla mnie.


12518
Cycling
Opera Zdjęcie_2020-01-29_182037_docs.google.com.png

Sort:  

Świetnie się czyta twoje raporty, podziwiam.
!trdo

Congratulations @sk1920, you successfuly trended the post shared by @racibo!
@racibo will receive 0.00057713 TRDO & @sk1920 will get 0.00038475 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Dzięki bo najbardziej to lubię jednak mapki i nieraz kusi ponumerować na niej kolejne zlecenia i już! Wszystko przecież widać.

Ile tak mniej więcej, na czysto, wyciagasz w miesiąc?
@tipu curate

IMG_20200129_215525.jpg

czyli coś między 800 a 1200 ale jeżdżę tyle ile jeżdżę. Na cały etat było by znacznie więcej tyle, że wtedy trzeba by dzień w dzień pracować do 19 a czasem 22.

GRATULACJE! Twój post został wylosowany w dzisiejszym raporcie Codziennika i w najbliższą niedzielę otrzymasz część puli tokenów Sports!
Liczę na Twoją dalszą aktywność na tagach #polish i #sportstalk. Powodzenia w następnym losowaniu😉 !DERANGED

Otrzymujesz również płynne środki @codziennika z posta sprzed tygodnia.

Congratulations @racibo! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 65.5 AFIT tokens for your effort in reaching 12518 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 1.12% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

You need more DERANGED (5 DERANGED is needed to send 1 DERANGED a day)

Congratulations @racibo, your post successfully recieved 0.00057713 TRDO from below listed TRENDO callers:

@sk1920 earned : 0.00038475 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68