You are viewing a single comment's thread from:

RE: Marketingový telefonát

in #actifit5 years ago

Ale ono jim to hodně lidí odkývá... A koho by napadlo, že zafixovat cenu na dva roky je vlastně dvouletý úpis? ;)

Vzpomínám si, jak jsem poprvé měnil operátora... Měl jsem dobrý pocit, že když jsem se se stávajícím nedomluvil, u konkurence mi nabídli 50% slevu... Potom mi kamarád povídá: A Ty jsi vzal 50%? První nabídka se nikdy nepřijímá, šli by níž. ;)

Mám možnost využít tarifu (myslím velmi výhodného), který je využíván u nás ve firmě. Byli jsme se ženou domluveni, že takto pořešíme dvě čísla, která má u TM s tím, že toto určitě pro jednotlivce nepodlezou. Zašli jsme na pobočku TM, řekli, že odcházíme a hádejte... Podlezli. A slušně ;)

Takže z mého pohledu, pokud je neomezené volání, neomezené sms a třeba těch 1,5 GB za více jak 300,-, tak je to vlastně drahý ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63898.89
ETH 3129.16
USDT 1.00
SBD 3.90