Sort:  

Wow, czyli jednak ktoś to czyta :)
Dzięki wielkie za komentarz.
Dla jasności sytuacji wrzucam link do postu sprzed prawie miesiąca, gdzie aplikacja zliczyła jedynie próbę, koncert, oraz drogę z busa na scenę i z powrotem https://steemit.com/actifit/@ptaku/actifit-ptaku-20180912t204444005z
W Niedzielę, jak już pisałem, prócz próby, zrobiłem jedynie krótki spacer po parku w Brzezinach. Efekty tego spaceru ukażą się wkrótce w moim poście z serii "kolory jesieni".
Serdecznie pozdrawiam, i jeszcze raz dzięki za interakcję :)

Post "koncertowy" zapadł mi już wcześniej w pamięci. Oryginalna aktywność na actifit to się zapamiętuje :) Kolory jesieni już przejrzałem i zupvotowałem z mojego drugiego konta. Fajna seria, a jesień robi się coraz bardziej kolorowa,

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62772.18
ETH 3154.14
USDT 1.00
SBD 3.86